کد خبر: ۶۷۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱
گروه بین الملل: باورش سخت است که چند سال از عمر لینکلن آویاتور می گذرد.


گروه بین الملل: باورش سخت است که چند سال از عمر لینکلن آویاتور می گذرد.

به گزارش خبرخودرو، متأسفانه، این شاسی بلند لوکس قرار است در اواسط چرخه بروزرسانی شود و ما در این مجموعه تصاویر جاسوسی نگاهی اولیه به آن داریم.

استتار مناطقی را که در آن تغییرات در حال وقوع است، پوشش می ‌دهد اما برخی از جزئیات هنوز مشخص هستند. طبق معمول، توجه ما بر روی قسمت جلویی متمرکز می شود، جایی که طرح یک جلوپنجره بزرگتر از طریق پوشش ها قابل مشاهده است. تشخیص اینکه آیا جلوپنجره در این خودروی آزمایشی عریض ‌تر است یا خیر، سخت است.

در هر دو طرف مجموعه ای از چراغ های جلوی بازطراحی شده وجود دارد که می تواند در مقایسه با چراغ های آویاتور فعلی کمی کوچکتر باشد. روکش ‌های استتاری سنگین کار بزرگی را انجام می‌ دهند که خطوط کلی چراغ‌ های جلو را پنهان می ‌کند و این برای تغییرات طراحی در قسمت پایینی نیز صادق است.

در مورد تغییرات احتمالی پیشرانه، در حال حاضر کاملاً ناشناخته است. هنگامی که آویاتور در سال 2020 معرفی شد، با یک موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با قدرت 400 اسب بخار (298 کیلووات) به هر چهار چرخ وارد بازار شد. هیچ دلیلی وجود ندارد که انتظار تغییرات قابل توجهی در این ترتیب داشته باشیم، اگرچه ارتقاء قدرت کوچک همیشه امکان پذیر است.

لینکلن آویاتور مدل 2023 در حال حاضر برای سفارش در دسترس است، بنابراین ما انتظار داریم که نسخه به روز شده در سال آینده به عنوان یک مدل 2024 معرفی شود.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"