کد خبر: ۶۷۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱
گروه بین الملل: منهارت به بی ام و M4 CSL دست یافته و آن را به MH4 GTR II تبدیل می کند.


گروه بین الملل: منهارت به بی ام و M4 CSL دست یافته و آن را به MH4 GTR II تبدیل می کند.

به گزارش خبرخودرو، تیونینگ پیشرانه موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو را به 702 اسب بخار قدرت (524 کیلووات) و گشتاور 649 پوند فوت (880 نیوتن متر) می رساند. برای مقایسه، توان خروجی این مدل 543 اسب بخار (404 کیلووات) و 479 پوند فوت (649 نیوتن متر) گشتاور است.

برای دستیابی به چنین دستاوردهای قابل توجهی، منهارت واحد کنترل کمکی MHtronik و یک اگزوز فولادی ضد زنگ را که به چهار لوله گرد ختم می شود که هر کدام 4.3 اینچ (110 میلی متر) هستند، تعبیه می کند. خریداران می توانند یک پوشش کربنی یا سرامیکی برای آنها انتخاب کنند.

بی ام و MH4 GTR II نیز حالت تهاجمی تری دارد. سیستم تعلیق قطعات قابل تنظیم ارتفاع را از H&R دریافت می کند. این خودرو بر روی چرخ‌ های 20 اینچی سوار می‌ شود که دارای طراحی 15 پره هستند.

منهارت یک کیت بدنه 18 تکه فیبر کربنی را روی M4 CSL نصب می کند. این قطعات شامل یک شکاف بزرگ جلو و کانارد در گوشه های بیرونی بینی است. رکاب های جانبی از بدنه به سمت بیرون کشیده می شوند. دیفیوزر نوک های برجسته اگزوز را احاطه کرده است.

بی ام و تنها هزار نمونه از M4 CSL تولید می کند. در ایالات متحده، قیمت این مدل از 140 هزار و 895 دلار (شامل هزینه 995 دلاری مقصد) شروع می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"