کد خبر: ۶۷۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱
گروه بین الملل: آلفارومئو در مجموع تنها 500 دستگاه از جولیا GTA و GTAm ساخته است که قبلاً به فروش رسیده بودند.


گروه بین الملل: آلفارومئو در مجموع تنها 500 دستگاه از جولیا GTA و GTAm ساخته است که قبلاً به فروش رسیده بودند.

به گزارش خبرخودرو، حالا این مدل برای مسابقه درگ در برابر جولیا کوادریفوگلیو استاندارد آماده است. ببینید قدرت اضافی و کاهش وزن چقدر تفاوت ایجاد می کند.


GTA و حتی بیشتر از آن هاردکور GTAm همچنان از یک موتور توربو دوقلو 2.9 لیتری V6 مانند جولیا کوادریفوگلیو استفاده می کنند. با این حال، قدرت خروجی GTA به 533 اسب بخار (398 کیلووات)، در مقابل 505 اسب بخار (377 کیلووات) کوادریفوگلیو افزایش می یابد.

طبق مشخصات رسمی، وزن آن 221 پوند (100 کیلوگرم) کمتر از کوادریفوگلیو است. اگرچه تفاوت در این مسابقه 309 پوند (140 کیلوگرم) اعلام می شود.

آلفا ادعا می کند که GTA می تواند در 3.6 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. مشخصات رسمی می گوید که کوادریفوگلیو به 3.8 ثانیه برای رسیدن به این سرعت نیاز دارد.

در حالی که این ویدیو بر عملکرد خط مستقیم تمرکز دارد، GTA همچنین باید هندلینگ بهتری نسبت به کوادریفوگلیو داشته باشد. GTAm مدلی بود که بیشتر روی مسیر متمرکز بود.

آلفا رومئو GTA را در ایالات متحده ارائه نکرد. اکثر آنها را در منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) فروخت. استرالیا 18 نمونه دریافت کرد و ژاپن 88 مورد از آنها را دریافت کرد.

نسل بعدی جولیا موتورهای احتراقی را به نفع عرضه تنها به عنوان خودروی برقی حذف خواهد کرد. زمان عرضه مدل جدید هنوز مشخص نیست. آلفا قصد دارد تا سال 2027 به یک برند کاملا الکتریکی تبدیل شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"