کد خبر: ۶۷۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱
گروه بین الملل: تویوتا دیروز خانواده الکتریکی خود را به دو مدل افزایش داد و bZ3 را در چین عرضه کرد.


گروه بین الملل: تویوتا دیروز خانواده الکتریکی خود را به دو مدل افزایش داد و bZ3 را در چین عرضه کرد.

به گزارش خبرخودرو، این سدان بسیاری از ویژگی های استایل bZ4x را به خصوص در قسمت جلویی دارد. با این حال، این تنها مدلی نبود که تویوتا به نمایش گذاشت. این خودروساز همچنین سومین خودروی bZ را به نمایش گذاشت.

این تصویر تنها خودرویی را نشان می‌ دهد که شبیه bZ3 به نظر می ‌رسد، اما با بررسی دقیق ‌تر، طراحی قسمت عقب بسیار باریک ‌تر به نظر می رسد. در حالی که bZ3 یک سدان است، مدل مرموز bZ در تیزر شبیه لیفت بک یا هاچ بک به نظر می رسد. سایه‌ ها بقیه خودرو را پنهان می ‌کنند، اما به نظر می ‌رسد که از استایل جلویی سایر مدل ‌های bZ استفاده می‌ کند.

تویوتا اطلاعات کمی در مورد این خودرو ارائه کرد. فقط گفته بود که این یک "مدل تویوتا سری bZ در دست توسعه" است. این خودروساز قصد دارد خانواده ‌ای از مدل‌های bZ را عرضه کند که انتظار می‌ رود شش مدل آن بر روی پلتفرم e-TNGA سوار شوند.

مشخص نیست که آیا تویوتا قصد دارد این مدل مرموز را به ایالات متحده بیاورد یا خیر. اولین خودروی برقی تویوتا، bZ4x، در اوایل سال جاری در ایالات متحده به فروش رسید.

در این مرحله از توسعه خودرو، پیشرانه قابل حدس است. امیدواریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این مدل جدید کسب کنیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"