کد خبر: ۶۶۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
گروه بین الملل: شایعات در مورد تولید یک خودرو پرفورمنس اختصاصی اکنون توسط ژان فیلیپ ایمپاراتو رئیس این خودروساز تایید شده است.


گروه بین الملل: شایعات در مورد تولید یک خودرو پرفورمنس اختصاصی اکنون توسط ژان فیلیپ ایمپاراتو رئیس این خودروساز تایید شده است.

به گزارش خبرخودرو، در ابتدا، برنامه این بود که یک پیشرانه تمام الکتریکی به آن داده شود، اما ظاهرا می تواند یک موتور بنزینی داشته. با این حال، رونمایی برنامه ریزی شده برای سال 2023، خودروی تولیدی واقعی نخواهد بود، زیرا قرار است شکل یک طرح مفهومی یا طراحی پیشرفته را به خود بگیرد.

اگر آلفا تصمیم بگیرد از پیشرانه ICE استفاده کند، احتمالاً به این معنی است که یک موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو قرض گرفته شده از مدل های جولیا و استلویو کوادریفولیو این شرکت خواهد بود. این موتور شش سیلندر برای 533 اسب بخار و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور مناسب است. مشخص نیست که آیا موتور بنزینی را می توان برای یک خودروی اسپرت نیز ارتقا داد یا خیر.

این آخرین برنامه برای تولید خودرو با موتور V6 خواهد بود. در واقع، طبق آخرین نقشه راه منتشر شده توسط شرکت مادر استلانتیس، آلفارومئو خودروهای ICE را تا سال 2027 در اروپای بزرگ، آمریکای شمالی و چین را کنار خواهد گذاشت.

با پیش نمایش سال آینده، نسخه تولید بعدی باید در سال 2024 یا 2025 وارد بازار شود. تعداد تولید پایین و قیمت بالا برای این مدل کلاسیک انتظار می رود. زیرا اگر این برند بخواهد از موتور V6 استفاده کند به عنوان آخرین خودروی اسپرت آلفارومئو با موتور ICE در تاریخ ثبت خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"