کد خبر: ۶۶۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: در طول توسعه لوسید ایر، این شرکت یک نسخه سه موتوره از این مدل را به نمایش گذاشت که به نظر می رسید دارای عملکرد بسیار چشمگیری است.


گروه بین الملل: در طول توسعه لوسید ایر، این شرکت یک نسخه سه موتوره از این مدل را به نمایش گذاشت که به نظر می رسید دارای عملکرد بسیار چشمگیری است.

به گزارش خبرخودرو، با قضاوت بر اساس یک تیزر جدید، نسخه تولیدی آن را که یک نسخه الکتریکی خواهد بود، در 19 آگوست خواهیم دید.

انیمیشن کوتاه تیزر سه شی استوانه ای شکل را در حال چرخش نشان می دهد. این اشیا شباهت زیادی به قسمتی از استاتور دارند که جزء اصلی یک موتور الکتریکی است.


با فرض اینکه این واقعاً ایر سه موتوره است، می تواند رقیبی واقعی در برابر تسلا مدلS پلید باشد. در سال 2020، این شرکت یک نمونه اولیه از سه موتوره را در اطراف لاگونا سکا ارسال کرد و موفق شد زمان دور 1 دقیقه و 31.3 ثانیه را ثبت کند. برای مقایسه، یک تسلا مدلS پلید توانست این کار را در 1:30.3 انجام دهد.

لوسید همچنین نمونه اولیه سه موتوره را به نمایش گذاشت که مسافت یک چهارم مایل را در 9.245 ثانیه با سرعت 157.26 مایل در ساعت طی می کرد. اگرچه، به عنوان یک خودروی پیش تولید، نمی ‌توانیم مطمئن باشیم که نسخه ‌ای که به فروش می‌ رسد نیز توانایی این شتاب را دارد یا خیر.

هنگامی که لوسید تمام جزئیات مربوط به نسخه ایر دریم را در سال 2020 منتشر کرد، نکاتی را نیز در مورد مدل سه موتوره ارائه کرد. این شرکت ادعا کرد که دو موتور در محور عقب قادر به تولید 1300 اسب بخار قدرت (969 کیلووات) هستند. در آن زمان، این خودروساز امیدوار بود که این خودرو را در اواخر سال 2021 عرضه کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"