کد خبر: ۶۶۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: مرسدس آ ام جی A45 با بیش از 400 اسب بخار قدرت، سریع ترین نسخه هاچ بک از زمان عرضه جدیدترین مدل در سال 2019 بوده است.


گروه بین الملل: مرسدس آ ام جی A45 با بیش از 400 اسب بخار قدرت، سریع ترین نسخه هاچ بک از زمان عرضه جدیدترین مدل در سال 2019 بوده است.

به گزارش خبرخودرو، پس از سه سال، مرسدس بنز در حال کار بر روی یک فیس لیفت میان چرخه برای این خودرو است و حالا عکاسان جاسوسی یکی از آنها را در حال آزمایش در جاده های عمومی مشاهده کردند.

همانطور که از یک به روز رسانی انتظار می رود، فیس لیفت آ ام جی 45به روز رسانی های جزئی در خارج دریافت می کند. این موارد را می توان در قسمت های مخفی نمونه اولیه مشاهده کرد. به نظر می‌ رسد که چراغ‌ های جلو باریک ‌تر از قبل شده‌ اند، در حالی که انتظار می ‌رود در قسمت عقب، چراغ ‌های عقب طراحی تازه ‌ای داشته باشد.

در مورد موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ انتظار تغییر نداشته باشید. با قدرت 416 اسب بخار (310 کیلووات) و 500 نیوتن متر (369 پوند فوت) گشتاور در A45 S، یک پیشرانه فوق العاده قوی است و به عنوان قوی ترین موتور چهار سیلندر در بازار در نظر گرفته می شود.

متأسفانه، مرسدس-آ ام جی A45در ایالات متحده ارائه نمی شود زیرا سبک بدنه سدان از خط تولید این شرکت حذف شده و هاچ بک هرگز عرضه نشده است. انتظار می رود تا اواخر سال جاری کل خط A کلاس به روز شود، اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"