کد خبر: ۶۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
گروه بین الملل: حدود یک ماه پیش، مرسدس بنز کلاس جدید GLC را به صورت جهانی رونمایی کرد.


گروه بین الملل: حدود یک ماه پیش، مرسدس بنز کلاس جدید GLC را به صورت جهانی رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این کراس اوور جمع و جور در تریم های GLC 300 و GLC 300 4Matic به ایالات متحده می آید که هر دو از یک موتور چهار سیلندر نیرو می گیرند. اگر می خواهید قدرت و هیجان بیشتری پشت فرمان داشته باشید، این خودروساز در حال حاضر روی GLC 63 جدید کار می کند و ما عکس های جاسوسی جدیدی داریم که نمونه اولیه آزمایشی را در جاده های عمومی نشان می دهد.

این خودروی آزمایشی کمتر از مدل قبلی استتار دارد و تغییرات ظاهری نسبت به GLC استاندارد تا حدی قابل مشاهده است. به عنوان مثال، جلوپنجره پانامریکانا در کنار چراغ‌ های جلوی تمام ال ‌ای ‌دی قرار دارد. در سپر جلو، ورودی ‌های هوای جدید و بزرگ ‌تر به‌ علاوه یک جلوپنجره متفاوت وجود دارد. در پشت، سپر نیز به گونه ای اصلاح شده است که به یک دیفیوزر جدید با چهار اگزوز یکپارچه تعبیه شده است. همچنین یک اسپویلر کوچک جدید روی سقف وجود دارد.

ظاهرا این خودرو به جای موتور V8، یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری دارد. اگر گزارش های اولیه دقیق باشند، این پیشرانه تا 670 اسب بخار (500 کیلووات) قدرت خواهد داشت که بیش از 150 اسب بخار (110 کیلووات) بیشتر از قدرت V8 دو توربوشارژر نسل قبلی C63 است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"