کد خبر: ۶۵۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: اخیراً گزارش شد که شورولت بولت EV و بولت EUV مدل 2023 با قیمت های اولیه بسیار پایین تر وارد بازار خواهند شد.


گروه بین الملل: اخیراً گزارش شد که شورولت بولت EV و بولت EUV مدل 2023 با قیمت های اولیه بسیار پایین تر وارد بازار خواهند شد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون دریافتیم که شورولت در حال حاضر تخفیف های قابل مقایسه ای را برای مدل 2022 ارائه می دهد. در واقع، خانواده خودروهای الکتریکی بولت اکنون شاهد تخفیف‌هایی هستند که بیش از 1100 درصد است.

طبق این گزارش، از 8 ژوئن 2022، هاچ بک های بولت EVبا تخفیف 5 هزار و 900 دلاری در دسترس قرار گرفت. در همین حال، کراس اوور بولت EUVشاهد کاهش قیمت 6 هزار و 300 دلاری است. تبلیغات فعلی تا 5 ژوئیه 2022 معتبر هستند.

شورولت تقریباً همیشه مشوق‌ های قانع‌ کننده‌ ای را برای بولت EV ارائه کرده است، اما هیچ چیز شبیه آنچه که امروز می ‌بینیم نیست. به نظر می رسد طبق قول مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز، این خودروساز در تلاش است تا خودروهای الکتریکی ارزان تری ارائه دهد. قبل از ورود مدل ‌های با ارزش آتی، مانند اکویناکس EV، جنرال موتورز در حال حاضر ثابت کرده است که مایل به ارائه تخفیف ‌های باورنکردنی است.

همچنین 3 هزار دلار تخفیف برای مدل های 2021 با شارژ سریع DC نیز در نظر گرفته شده است و مستاجران فعلی بولت می توانند 3 هزار و 750 دلار اضافی به صورت نقدی دریافت کنند. جمع کردن این همه پس انداز می تواند شما را به یک خودروی الکتریکی بولت 2021 با 20 هزار دلار تخفیف برساند. در برخی مناطق، تخفیف های محلی می تواند علاوه بر 20 هزار دلار باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"