کد خبر: ۶۵۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: بیوک به تازگی یک کانسپت دو درب به نام وایلد کت را معرفی کرده است که یک مفهوم تمام الکتریکی است.


گروه بین الملل: بیوک به تازگی یک کانسپت دو درب به نام وایلد کت را معرفی کرده است که یک مفهوم تمام الکتریکی است.

به گزارش خبرخودرو، بیوک نگاهی اجمالی به سبک طراحی بیوک به ما می دهد، زیرا سازنده در حال تبدیل شدن به یک سازنده شاسی بلندهای ممتاز در ایالات متحده است.


در حالی که در ایالات متحده بیوک اکنون طیفی از شش مدل منحصراً متشکل از کراس اوورها و شاسی بلندها را در اختیار دارد، در چین دو برابر بیشتر خودرو می فروشد و هنوز هم سدان و هاچ بک را در حال فروش دارد و ممکن است مفهوم وایلد کت الکتریکی بیشتر برای جلب نظر خریداران چینی طراحی شده باشد تا خریداران آمریکایی.

این کانسپت جذابیت ظاهری زیادی دارد، با مشخصات جانبی بسیار منحصربه ‌فردی که نشان می ‌دهد در واقع 2+2 است، بنابراین یک خوروی دو درب برای ظرفیت حداکثر چهار نفر طراحی شده است.

همچنین به نظر می رسد که این خودرو دارای جلوپنجره مصنوعی نیز باشد، که ما فرض می کنیم این ویژگی در مدل های آینده بیوک الکترا یک ویژگی استاندارد خواهد بود.

بیوک از قبل یک خودروی الکتریکی به نام ولیت 7 را در چین به فروش می‌ رساند، که اساساً یک شورولت بولت EUV تغییر یافته و سبک با طراحی بیوک و فضای داخلی شیک ‌تر است. در ایالات متحده، این شرکت اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد، یک مدل مبتنی بر اولتیوم که در اوایل سال جاری به نمایش گذاشته شد و در تابستان امسال رونمایی خواهد شد. این خودرو اولین خودرویی است که نشان الکترا را دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"