کد خبر: ۶۵۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: سال 2022 است و همه خواهان خودروهای شاسی بلند هستند.


گروه بین الملل: سال 2022 است و همه خواهان خودروهای شاسی بلند هستند.

به گزارش خبرودرو، V12 که چند هفته پیش معرفی شد، از شرکت فراری در میان خودروهای شاسی ‌بلند قرار خواهد گرفت. علاقمندان این برند از شنیدن اینکه مهندسان فراری راهی برای زنده نگه داشتن موتور با حجم زیاد در عصر کوچک سازی موتورها پیدا کرده اند، خوشحال خواهند شد. مقررات سختگیرانه ‌تر اعمال شده توسط مقامات برای کاهش آلایندگی باعث شده است که موتورهای توربوشارژ کوچک ‌تر بر صنعت خودرو تسلط داشته باشند، اما پورسانگ دارای یک موتور V12 تنفس طبیعی بزرگ خواهد بود.

آنچه ما می دانیم این است که موتور 6.5 لیتری داخل 812 اسب بخار قدرت و 510 پوند فوت (692 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. با این حال، فراری اعلام کرده است که یک V12 قدرتمندتر در راه است.


این شرکت از مشخص کردن اینکه آیا این خودرو به پورسانگ یا یک خودروی اسپرت است، خودداری کرد. بنابراین باید تا اواخر امسال که این خودرو رونمایی جهانی خود را جشن می گیرد، باید منتظر بمانیم. از آنجایی که یک مدل چهار درب بزرگ با سیستم چهار چرخ متحرک است، فکر می‌ کنیم سنگین ‌ترین فراری تا کنون خواهد بود.

این شرکت متعهد شده است که پورسانگ را مانند خودروهای اسپرت سنتی خود منحصر به فرد نگه دارد. انتظار می رود این شاسی بلند خریداران جدیدی را نیز به این برند جذب کند. شبیه کوپه رم و پورتوفینو کانورتیبل، مدل آینده به مارانلو کمک می کند تا مشتریان جوان تر را جذب کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"