کد خبر: ۶۵۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: مرسدس برنامه شلوغی در پیش دارد زیرا قصد دارد تعداد خودروهای پایه را از هفت به چهار خودرو کاهش دهد تا با خودروهای بزرگتر و گرانتر سود بیشتری را کسب کند.


گروه بین الملل: مرسدس برنامه شلوغی در پیش دارد زیرا قصد دارد تعداد خودروهای پایه را از هفت به چهار خودرو کاهش دهد تا با خودروهای بزرگتر و گرانتر سود بیشتری را کسب کند.

به گزارش خبرخودرو، برای تحقق این امر، این برند لوکس آلمانی تصمیم گرفته است بیش از 75 درصد در خودروهای کلاس C سرمایه گذاری کند، بنابراین کمتر به مدل های جمع و جور متکی است. تغییر عمده دیگری در شبکه توزیع رخ خواهد داد.

این شرکت بر افزایش تعداد فروش مستقیم تمرکز دارد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، 80 درصد از فروش خودروها در اروپا تا سال 2025 از طریق فروش مستقیم انجام می شود. کاهش این نقش باعث می شود مرسدس نه تنها کنترل بیشتری روی شبکه توزیع داشته باشد، بلکه هزینه های توزیع را نیز کاهش دهد.

شبکه توزیع مرسدس تا سال 2025 با کاهش 10 درصدی نمایندگی ها در سراسر جهان بازسازی خواهد شد. سه سال بعد، تا 20 درصد کمتر نمایشگاه های داخلی در آلمان وجود خواهد داشت.

در همین حال، مرسدس تخمین می ‌زند که فروش آنلاین در سال ‌های آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت، به طوری که تا سال 2025، یک نفر از هر چهار خریدار، خودروی خود را با چند کلیک ماوس خریداری خواهند کرد. فتزر اشاره کرد که مشتریان آینده جوان تر، ثروتمندتر و دیجیتال تر می شوند. در نتیجه، آنها به جای رفتن به یکی از 6500 نمایندگی در سراسر جهان، تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند. این شرکت در بازار داخلی خود تقریباً هزار شعبه دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"