کد خبر: ۶۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: بوگاتی در حال تست شیرون سوپر اسپرت با موتور جدید مشاهده شد. این موتور 8.0 لیتری، قدرت فوق العاده 1618.6 اسب بخار را ارائه می کند.


گروه بین الملل: بوگاتی در حال تست شیرون سوپر اسپرت با موتور جدید مشاهده شد. این موتور 8.0 لیتری، قدرت فوق العاده 1618.6 اسب بخار را ارائه می کند.

به گزارش خبرخودرو، نگاهی به برگه مشخصات رسمی ارائه شده توسط بوگاتی نشان می دهد که شیرون سوپر اسپرت قدرت 1600 اسب بخار یا 1577 اسب بخار دارد. با انجام محاسبات، موتور شانزده سیلندر آن 19 اسب بخار بیشتر از ادعای سازنده تولید می کند.

اگر کنجکاو هستید که رقم گشتاور را بدانید، این یک نیز بالاتر از عدد رسمی ارائه شده توسط بوگاتی در هنگام رونمایی از شیرون سوپر اسپرت بود. در ژوئن سال 2021، زمانی که ابرخودروی موتور وسط معرفی شد، به ما گفتند که با موتور W16 می تواند 1180 پوند فوت (1600 نیوتن متر) گشتاور را ایجاد کند. با این حال، آزمایش دینو نشان می دهد که موتور 1228 پوند فوت (1665 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند، بنابراین 48 پوند فوت (65 نیوتن متر) بیشتر از امتیاز OEM است.

شیرون SS (بدون علامت "+" در انتهای نامش) با قیمت 3.2 میلیون یورو ارائه خواهد شد. همانند سایر مشتقات هایپرکار بوگاتی، این خودرو مظهر موتور احتراق داخلی است.

موتور W16 برای آینده قابل پیش ‌بینی در حال تولید باقی خواهد ماند، با در نظر گرفتن اینکه تحویل مشتریان فقط برای پیست بولاید تا سال 2024 آغاز نخواهد شد. در واقع، استفان وینکلمن پیشنهاد کرده است که موتور 8.0 لیتری در طول این دهه در دسترس خواهد بود. این احتمالاً به این معنی است که جانشین شیرون بزرگترین موتور احتراقی در صنعت را حفظ خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"