کد خبر: ۶۵۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
گروه بین الملل: رنو با نمونه کانسپت که هنوز نامی از آن برده نشده، قصد دارد خودروهای خود را برای آینده ای پایدارتر تغییر دهد.


گروه بین الملل: رنو با نمونه کانسپت که هنوز نامی از آن برده نشده، قصد دارد خودروهای خود را برای آینده ای پایدارتر تغییر دهد.

به گزارش خبرخودرو، تیزر جدیدی که قبل از رونمایی در 19 می منتشر شد، نگاهی به داخل کابین دارد. به نظر می رسد دور یک پارچه توری مانند پیچیده شده است که ما را به یاد تویوتا قدیمی با پرده های توری خود می اندازد.

این کانسپت دارای کابینی با تکنولوژی بالا است که از چهار صفحه نمایش مجزا در جلو و مرکز روی داشبورد قرار دارد.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، این کانسپت با هیدروژن کار خواهد کرد. با این حال، تویوتا با نمونه‌ های اولیه یاریس و کرولا نشان داده است که خودرویی با مخزن هیدروژن لزوماً الکتریکی نیست. رنو با نصب یک موتور احتراقی که برای کار با هیدروژن تغییر یافته است، مسیر مشابهی را دنبال می کند.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این نوع فناوری آینده ای دارد، به خصوص که خودروهای هیدروژنی سنتی مانند میرای از محبوبیت زیادی برخوردار نیستند و زیرساخت آن هنوز در مراحل اولیه است. برخی از مهندسان و محققین در تلاش هستند تا موتور احتراقی خوب را با سوخت های مصنوعی و هیدروژن نجات دهند، اما همانطور که میبینیم، نوشته روی دیوار برای مدل ICE است.

این خودروی کانسپت چیزی بیش از یک نمایش فناوری خواهد بود زیرا راه را برای یک سبک طراحی جدید هموار می کند. برخی تا آنجا پیش رفته اند که می گویند پیش نمایشی برای بازگشت رنو 4 خواهد بود، که تایید شده است تا اواسط دهه به یک خودروی الکتریکی تبدیل می شود.

همه چیز در 19 مه فاش خواهد شد، زمانی که رنو در "چنج نو" مدل 2022طرح مفهومی را به نمایش بگذارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"