کد خبر: ۶۵۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
گروه بین الملل: جنسیس G90 مدل 2023 در ایالات متحده با موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربوشارژ هیبریدی و همچنین موتور سوپرشارژر الکتریکی در دسترس خواهد بود.


گروه بین الملل: جنسیس G90 مدل 2023 در ایالات متحده با موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربوشارژ هیبریدی و همچنین موتور سوپرشارژر الکتریکی در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، طبق اعلام اولیه خودروساز، این پیشرانه فقط برای نسخه شاسی بلند این سدان بود که جنسیس آن را در ایالات متحده ارائه نمی داد.

یکی از سخنگویان جنسیس این اطلاعات را تایید کرد. همچنین، یک نماینده روابط عمومی جنسیس توضیح داد:

"اگرچه می‌ توانم تأیید کنم که این پیشرانه به ایالات متحده می ‌آید، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن ندارم. اطلاعات بیشتر در هنگام عرضه آن در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود."

مشخصات رسمی اسب بخار و گشتاور موتور هیبریدی هنوز در دسترس نیست. طبق اطلاعاتی از یک گزارش، ادعا می شود که قدرت آن 420 اسب بخار (313 کیلووات) است.

تنها جعبه دنده موجود با موتور هیبریدی یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که به سیستم چهار چرخ متحرک متصل است.

G90 مدل 2023 اواخر امسال به عنوان سدان پرچمدار این برند وارد ایالات متحده می شود. این خودرو دارای کابینی مجلل با مواد اولیه درجه یک برای تودوزی و تزئینات است. همچنین شامل یک سیستم اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچی و یک پنل کنترل جداگانه برای کنترل های تهویه مطبوع است. خریداران می توانند یک استریو با حداکثر 23 بلندگو دریافت کنند.

جنسیس G90 مدل 2023 در ایالات متحده پیشرانه جدید دریافت می کند

قیمت G90 جدید هنوز در دسترس نیست. طبق برآوردها، هزینه اولیه حدود 80 هزار دلار خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"