کد خبر: ۶۵۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
گروه بین الملل: در فوریه سال گذشته، نیسان از پث فایندر کاملاً جدید با گیربکس اتوماتیک واقعی که جایگزین CVT قدیمی شده بود، رونمایی کرد.


گروه بین الملل: در فوریه سال گذشته، نیسان از پث فایندر کاملاً جدید با گیربکس اتوماتیک واقعی که جایگزین CVT قدیمی شده بود، رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت ژاپنی اکنون با افزودن یک نسخه جدید الهام گرفته شده از آفرود برای مدل سال 2023 محدوده پث فایندر را گسترش می دهد.

به اصطلاح پث فایندر راک کریک با ارتقاء های آفرود، از جمله سیستم تعلیق تنظیم شده خارج از جاده با بالابر 5/8 اینچی و چرخ های 18 اینچی به سبک بیدلاک با لاستیک های سراسری عرضه می شود. به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد کارخانه، این شاسی بلند همچنین دارای یک نمایشگر هوشمند در اطراف با حالت خارج از جاده است.

تجهیزات استاندارد همچنین شامل گیرنده و دسته یدک کش، چراغ های مه شکن LED و صندلی های کاپیتان ردیف دوم است. مشتریان می توانند از بین شش رنگ استاندارد و چهار ترکیب بیرونی دو رنگ انتخاب کنند.

موتور 3.5 لیتری V6 قدرت آن را از 284 اسب بخار (209 کیلووات) به 295 اسب بخار (217 کیلووات) افزایش می دهد، در حالی که گشتاور از 259 پوند فوت (351 نیوتن متر) به 270 پوند فوت (366 نیوتن متر) گشتاور می رسد. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک قدرت را به هر چهار چرخ می فرستد.

نیسان پث فایندر راک کریک مدل 2023جدید را در نمایشگاه بین ‌المللی خودرو نیویورک 2022 در اواخر این ماه به نمایش خواهد گذاشت. این شاسی بلند قرار است اواخر تابستان امسال به فروش برسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"