کد خبر: ۶۵۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
گروه بین الملل: در سال 2018، SEAT تصمیم گرفت تا کوپرا را به عنوان یک برند مستقل با دفتر مرکزی و نقاط فروش جداگانه در سراسر جهان راه اندازی کند.


گروه بین الملل: در سال 2018، SEAT تصمیم گرفت تا کوپرا را به عنوان یک برند مستقل با دفتر مرکزی و نقاط فروش جداگانه در سراسر جهان راه اندازی کند.

به گزارش خبرخودرو، به گفته مدیرعامل این برند در حال حاضر فروش بیشتری از آلفارومئو داشته است و اکنون روی یک مدل کاملاً جدید کار می کند که در سال 2024 به بازار عرضه می شود.

کوپرا می گوید که مدل جدید حدود 177.2 اینچ (4.5 متر) طول خواهد داشت، که به این معنی است که در بخشC شاسی بلند اروپا، که در حال حاضر یکی از شلوغ ترین بخش های بازار در قاره است، قرار خواهد گرفت. سازنده اسپانیایی قول می ‌دهد که خودروی جدید "تناسبات عالی" داشته باشد و "ماهیت برند کوپرا" را در خود جای دهد.

بنا بر گفته های کوپرا، شاسی ‌بلند جدید با پیشرانه ‌های MHEV یا PHEV در دسترس خواهد بود که انتظار می ‌رود دومی با یک بار شارژ تا 62 مایل (100 کیلومتر) برد الکتریکی داشته باشد. این نسخه هیبریدی پلاگین از یک پیشرانه کاملاً جدید بهره می برد و با قضاوت بر اساس محدوده EV، احتمالاً از نسخه ارتقا یافته یکی از سیستم های فعلی هیبرید پلاگین گروه فولکس واگن استفاده خواهد کرد. یک باتری بزرگتر و یک موتور الکتریکی قوی تر احتمالاً وجود دارد.

کوپرا در حال حاضر تعدادی خودروی پرفورمنس را در بازارهای منتخب اروپایی ارائه می دهد. برای مثال، فورمنتور VZ5از یک موتور پنج سیلندر خطی آئودی استفاده می کند، در حالی که بورن نسخه قدرتمندتر و ظاهری اسپرت تر از فولکس واگن ID.3 است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"