کد خبر: ۶۴۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
گروه بین الملل: برای رسیدن به هدف خود حاضرید از چه چیزی صرف نظر کنید؟ برای وینسنت یو کانادایی، او خانه و چندین سال از زمان خود را رها کرد.


گروه بین الملل: برای رسیدن به هدف خود حاضرید از چه چیزی صرف نظر کنید؟ برای وینسنت یو کانادایی، او خانه و چندین سال از زمان خود را رها کرد.

به گزارش خبرخودرو، رویای او تبدیل رولز رویس ریث خود به یک خودروی الکتریکی است. به گزارش ریچموند نیوز، یو در چهار سال گذشته کوپه لوکس رولز خود را به یک خودروی الکتریکی مجلل تبدیل کرد که برای کار کردن به بنزین نیاز ندارد. هرچند که کار آسانی نبود.

او چندین بار برای خرید قطعات این پروژه به ژاپن، آلمان و ایالات متحده پرواز کرد. او همچنین مجبور شد خانه‌ اش را بفروشد تا به تامین مالی تبدیل خودرو کمک کند. این باعث شد که همسرش وقتی از این پروژه خسته شد او را ترک کند.

یو به کار خود افتخار می کند. به گفته وی، ریث می تواند با یک بار شارژ به 311 مایل (500 کیلومتر) برسد. او همچنین اشاره کرد که برای شارژ باتری ریث خود فقط 6.29 دلار برق هزینه دارد که به طور قابل توجهی کمتر از 94.39 دلار است که برای پر کردن باک آن با بنزین نیاز داشت.

به غیر از رولز رویس ریث الکتریکی، یو همچنین فروشگاهی به نام مارز پاور افتتاح کرد. او از همه چیزهایی که در پروژه تبدیل ریث یاد گرفت برای تبدیل سایر خودروهای بنزینی به خودروهای الکتریکی استفاده می کند. مغازه او در ریچموند، بریتیش کلمبیا، کانادا واقع شده است.

یو اضافه کرد که دختر بزرگش ایده تبدیل خودرو را به او داده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"