کد خبر: ۶۴۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
گروه بین الملل: پلستار به گسترش جهانی خود با شروع فروش در استرالیا ادامه می دهد.


گروه بین الملل: پلستار به گسترش جهانی خود با شروع فروش در استرالیا ادامه می دهد.

به گزارش خبرخودرو، به گفته این شرکت، بازخورد در استرالیا بسیار مثبت است، که به تقاضای بالا برای پلستار 2تبدیل شده است. در 48 ساعت گذشته، این شرکت 300 سفارش دریافت کرده است که با توجه به مقیاس بازار محلی خودروهای الکتریکی، بد نیست.

حدود 180 دستگاه خودروی از پیش تنظیم شده قبلاً به استرالیا ارسال شده است و برای تحویل مشتریان در ماه مارس آماده شده است. سامانتا جانسون، مدیر عامل پلستار استرالیا گفت: "علاقه باورنکردنی به خودروهای الکتریکی در استرالیا وجود دارد، با افزایش فروش بیش از 190 درصد نسبت به سال قبل در سال 2021. ما از اینکه پلستار 2اکنون اینجاست تا به این تقاضا کمک کند، بسیار هیجان زده هستیم."

در ژانویه، پلستار وارد کره جنوبی شد که بازار بسیار بزرگتری است. تعداد رزروها به سرعت به چندین هزار خودرو رسید. گسترش تدریجی به بازارهای جدید در حال حاضر مهمترین چیز برای این برند است که پس از فروش حدود 29 هزار خودروی الکتریکی در سال 2021، فروش 65 هزار دستگاه در سال جاری را هدف گذاری کرده است.

به موازات آن، پلستار چندین خودروی الکتریکی جدید را روانه بازار خواهد کرد که با توجه به تمرکز ولوو و پلستار بر الکتریکی سازی، ممکن است در بخش پریمیوم بسیار جالب باشد.

خودروی تمام الکتریکی بعدی در ریج ‌ویل، کارولینای جنوبی، در کنار جانشین تمام الکتریکی ولوو XC60 تولید خواهد شد. این ممکن است یک دوتایی بسیار جالب برای بازار ایالات متحده به طور خاص باشد


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"