کد خبر: ۶۴۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۰
گروه بین الملل: پس از نمایش اولین i7 در حال آزمایش در دمای فوق العاده سرد در سوئد در ابتدای ماه جاری، بی ام و با یک نمونه اولیه دیگر بازگشته است.


گروه بین الملل: پس از نمایش اولین i7 در حال آزمایش در دمای فوق العاده سرد در سوئد در ابتدای ماه جاری، بی ام و با یک نمونه اولیه دیگر بازگشته است.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر، باواریایی ها تمایلی به اصلاح بخشی از استتار و نشان دادن فرم تولیدی بیشتر ندارند. با این حال، ما می‌ توانیم چراغ‌ های اصلی موقت را در زیر چیزی که فکر می ‌کنیم چراغ‌ های روشنایی در روز کاملاً مخفی هستند، ببینیم. چراغ‌ های روشنایی در روز باید شبیه به کانسپت XM و مدل تولید بعدی که اواخر سال آینده وارد بازار می شود باشد. دستگیره‌های درب ها همسطح با بدنه، مانند اسپویلر ظریف درب صندوق عقب و سقف پانوراما بزرگ نیز قابل توجه هستند.


در این فاصله زیاد بین دو محور باید یک بسته باتری بزرگ با ظرفیت 106.3 کیلووات ساعت در مورد iX قرار گیرد. تخمین زده می‌شود که این شاسی ‌بلند الکتریکی 300 مایل را در چرخه آزمایش EPA طی کند و هر چیزی کمتر از آن برای i7 ناامیدکننده خواهد بود، با توجه به اینکه EQS 450+ آب کافی برای مسافت 350 مایل دارد.

اولین نمایش جهانی قرار است در سال آینده برگزار شود، زمانی که i7 با موتورهای معمولی سری 7 با موتورهای بنزینی و دیزلی به همراه یک پیشرانه هیبریدی پلاگین همراه شود. همه آنها تا حد زیادی یکسان به نظر می رسند زیرا مدل بدون آلایندگی یک خودروی الکتریکی اختصاصی نیست، بلکه اقتباسی الکتریکی از پلتفرم مورد استفاده در نسخه های ICE است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"