کد خبر: ۶۴۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: کیا کارنس که در سال 1999 عرضه شد، اکنون در حال انتقال به نسل چهارم خود با شخصیت متفاوتی است و دیگر به عنوان یک مینی ون معرفی نمی شود.


گروه بین الملل: کیا کارنس که در سال 1999 عرضه شد، اکنون در حال انتقال به نسل چهارم خود با شخصیت متفاوتی است و دیگر به عنوان یک مینی ون معرفی نمی شود.

به گزارش خبرخودرو، چراغ‌ های جلو و عقب شبیه چراغ‌ های جدیدترین اسپورتیج هستند، در حالی که روکش پلاستیکی گسترده ای روی قوس چرخ ‌ها نمایانگر نمای تازه‌ ای از کارنز است. خط سقف تقریباً مسطح آن فضای سر را در داخل کابین به حداکثر می‌ رساند، جایی که خودرو با شش یا هفت صندلی ارائه می ‌شود. پیکربندی قبلی دارای صندلی های کاپیتان برای ردیف وسط است.

کیا کارنس مدل 2022 رونمایی شد

نه تنها نمای بیرونی از ابتدا بازطراحی شده است، بلکه کابین نیز به شدت متفاوت است. نمایشگر کاملاً دیجیتالی راننده با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، مطابق با مدل‌ های اخیر کیا است. شما همچنان کنترل‌ های جداگانه‌ ای برای تنظیمات آب و هوا و دسترسی سریع به سایر عملکردها دارید.

این خودرو همان موتورهای سلتوس موجود محلی را دارد، به ویژه یک واحد بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 115 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر (106 پوند فوت) گشتاور. به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ بروید و 140 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر (179 پوند فوت) خواهید داشت. همچنین یک موتور 1.5 لیتری دیزلی با قدرت 115 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر (184 پوند فوت) وجود دارد. موتور پایه گازسوز دارای یک موتور شش سرعته دستی است، اما یک موتور هفت سرعته خودکار دوکلاچه به صورت اختیاری برای آسیاب توربو در دسترس است. در مورد دیزل، نیرو را از طریق یک مبدل گشتاور شش سرعته خودکار به چرخ‌ ها می ‌فرستد.

کیا از سه ماهه اول 2022، کارنز سه ردیفه کاملاً جدید را در هند و سایر بازارها به فروش خواهد رساند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"