کد خبر: ۶۴۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: همه ما می دانیم که نسخه های تمام الکتریکی فورد اکسپلورر و لینکلن آویاتور دیر یا زود وارد بازار می شوند.


گروه بین الملل: همه ما می دانیم که نسخه های تمام الکتریکی فورد اکسپلورر و لینکلن آویاتور دیر یا زود وارد بازار می شوند.

به گزارش خبرخودرو، هر دو کراس اوور F-150 لایتنینگ به عنوان مدل‌ های بعدی فوردبدون موتورهای احتراقی در زیر کاپوت عرضه خواهند شد. همچنین می دانیم که یک پلتفرم جدید و اختصاصی الکتریکی، زیربنای هر دو خودروی الکتریکی خواهد بود. خودروهای الکتریکی جدید در دسامبر 2024 وارد تولید خواهند شد.

گزارش ها نشان می دهد که برنامه اولیه برای اواسط سال 2023 تنظیم شده بود. به غیر از تاخیر 18 ماهه، فورد دیگر هر دو خودروی الکتریکی را در کارخانه مونتاژ در مکزیک نخواهد ساخت و مکان جدید هنوز مشخص نشده است.

انتظار می رود فورد تولید موستانگ مک-ای محبوب را افزایش دهد. اگرچه تأخیر اکسپلورر الکتریکی و آویاتور الکتریکی به صراحت به افزایش تولید مک-ای مرتبط نیست، به نظر می ‌رسد مصاحبه با لیزا دریک، مدیر ارشد اجرایی فورد آمریکای شمالی، به این امر دلالت دارد.

دریک گفت که خودروساز آمریکایی قصد دارد کارخانه مونتاژ را به تولید موستانگ مک-ای اختصاص دهد. هدف تولید سالانه 200 هزار دستگاه موستانگ مک-ای تا سال 2023 است. گفته می شود افزایش تولید سال آینده آغاز خواهد شد.

از زمان عرضه موستانگ مک-ای تقاضای زیادی برای آن وجود داشته است. تنها در سال جاری، فورد آماده فروش حدود 60 هزار دستگاه از کراس اوور تمام الکتریکی موستانگ در سراسر جهان است. تعداد پیش بینی شده به معنای افزایش بیش از سه برابری تولید است.

دریک گفت: "ما قبلاً در فکر ساختن یک خودروی الکتریکی اضافی بودیم، اما اولویت اول ما در حال حاضر این است که تولید مک-ای را با توجه به این تقاضا افزایش دهیم."


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"