کد خبر: ۶۳۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰
گروه بین الملل: خودروساز کره ای از کانسپت EV9 چند تیزر تبلیغاتی دیگر منتشر کرد.


گروه بین الملل: خودروساز کره ای از کانسپت EV9 چند تیزر تبلیغاتی دیگر منتشر کرد.

به گزارش خبرخودرو، کریم حبیب، مدیر طراحی کیا در جریان پخش زنده اعلام کرد که کانسپت EV9 اولین نمایش جهانی خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در 17 نوامبر خواهد داشت.

کیا کانسپت EV9 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی می ‌شود

تا آن زمان، از طریق رندرهای رسمی جدید، نگاه بهتری به بررسی شاسی‌ بلندهای الکتریکی خواهیم داشت و باید بگوییم که EV9 به خوبی شکل می ‌گیرد. این خودرو دارای یک نمای بیرونی جسورانه است.


در مورد فضای داخلی، کیا می‌گوید رندرها کابینی بسیار مفهومی را نشان می ‌دهند. ما می توانیم یک صفحه نمایش تعاملی فوق عریض، یک فرمان با شکل تقریباً مربعی و بدون هیچ دکمه ای را ببینیم. همچنین در تصویر، کنسول مرکزی وجود دارد که به نظر می ‌رسد هیچ دکمه ای روی آن وجود ندارد.

کیا کابین را به عنوان «فضای داخلی سبک، انعطاف‌پذیر و سازگار» توصیف می ‌کند و همچنین می ‌دانیم که در آن از مواد بازیافتی تولید شده از زباله‌های اقیانوسی استفاده می‌شود که به عنوان یک تهدید جدی برای اکوسیستم دریایی شناخته می‌شود.

در مورد کانسپت EV9، تنها چیزی که خودروساز مایل است در حال حاضر بگوید این است که دارای "یک پیشرانه تمام الکتریکی پیشرفته" است. ما همچنین می دانیم که این خودرو بر روی پلتفرم E-GMP گروه هیوندای موتور سوار می شود، درست مانند EV6 و سایر کیاهای دارای نشان EV که در ادامه خواهند آمد.

همانطور که از نامش پیداست، خودروی EV9 به یک شاسی بلند تمام الکتریکی آینده اشاره می کند که در صدر خط تولید خودروهای الکتریکی این برند قرار می گیرد. در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هفته آینده بیشتر از مفهوم EV9 خواهیم دید و در مورد آن بیشتر خواهیم دانست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"