کد خبر: ۶۳۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰
گروه بین الملل: همکاری تیونرها خیلی پدیده رایجی نیست، اما ظاهرا شرکت MTM و منصوری برای کار بر روی جدیدترین آئودی RS6 آوانت با یکدیگر همکاری می کنند، شگفت زده شدیم.


گروه بین الملل: همکاری تیونرها خیلی پدیده رایجی نیست، اما همکاری شرکت MTM و منصوری برای کار بر روی جدیدترین آئودی RS6 آوانت با یکدیگر ما را شگفت زده کرد.

به گزارش خبرخودرو، این سوپر واگن از اینگولشتات که در حال حاضر یک هیولای قدرتمند در فرم OEM است. صرف نظر از خودرو، می ‌دانید که اگر منصوری به یکی از کیت ‌های بدنه عجیب و غریب خود دست بزند، با تغییرات شدیدی روبرو خواهد شد. این آئودی با اگزوزهای چهارگانه بزرگ و اسپویلرهای دوگانه در پشت، فاصله زیادی با RS6 معمولی دارد.

تیونینگ آئودی RS6 آوانت مدل 2022 توسط منصوری

RS6 که روی چرخ‌های بزرگ 22 اینچی سوار می ‌شود و مجهز به اسکوپ‌ های کاپوت دوگانه است، انبوهی از به‌ روزرسانی ‌های فیبر کربنی را از منصوری و همچنین بهینه ‌سازی‌های هوا مانند اسپویلر جلو را به دست آورده است. ظاهر عمدتا مشکی به خوبی با تزئینات آبی که نه تنها روی بدنه، بلکه روی چرخ ها و آن کالیپرهای ترمز بزرگ قابل توجه است، تکمیل می شود.

تیونینگ آئودی RS6 آوانت مدل 2022 توسط منصوری

به لطف کیت مرحله 2 MTM برای موتور V8 توئین توربو، موتور 4.0 لیتری اکنون 820 اسب بخار قدرت و 1167 نیوتن متر (861 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. همچنین، RS6 اکنون در کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می‌رسد و حداکثر سرعت آن 205 مایل در ساعت (330 کیلومتر در ساعت) است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"