کد خبر: ۶۳۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
گروه بین الملل: شاید ریان توئرک را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فرمولا دریفت بشناسید که در حال حاضر بر تویوتا کرولا هاچبک ساخته شده توسط پاپاداکیس ریسینگ سوار می شود.


گروه بین الملل: شاید ریان توئرک را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فرمیلا دریفت بشناسید که در حال حاضر بر تویوتا کرولا هاچبک ساخته شده توسط پاپاداکیس ریسینگ سوار می شود.

به گزارش خبرخودرو، مسابقه دریفت در واقع به ساخت خودرو می پردازد. آخرین موردی که از توئرک دیدیم مربوط به نمایشگاه سما 2016بود که او با موفقیت موتور یک فراری 4.5 لیتری V8 را به تویوتا 86 متصل کرد و آن را تویوتا GT4586نامید.

در زمان نمایشگاه SEMA امسال، توئرک یک فرمول سوپرای کامل را معرفی کرد. بدیهی است که در طراحی کوپه اسپرت تغییراتی جزئی مشاهده می کنید، اما چیزی که این سوپرا را خاص می کند چیزی است که در زیر کاپوت آن قرار دارد: یک موتور جاد GV4 4.0 لیتری V10.

جاد V10به نامی برجسته در موتور اسپرت تبدیل شده است، به ویژه در فرمول یک در دهه 90. به طور خاص، GV4 V10 تا 24 ساعت لمانز و پیروزی کلی دوران لیست در رولکس 24 در دیتونا در سال 2002 پیش رفت.

با یک میل محرک سفارشی و دیفرانسیل عقب از فورد اکسپلورر، جاد وی 10 در اینجا 750 اسب بخار (559 کیلووات) قدرت تولید می کند که از طریق گیربکس شش سرعته ترتیبی هولینگر به چرخ ها ارسال می شود.

ساخت سوپرایV10 توئرک بیش از یک سال و نیم طول کشید، با چندین اصلاح بدنه در یک محصول نهایی که امروز اینجا می‌بینید. البته، این با کمک سازنده دومینیک بیرو در گاراژ ریس سرویس در لس آنجلس است.

اکنون می توانید ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"