کد خبر: ۶۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰
ایرنا: معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر بسته بودن مرز شلمچه بر روی زایران گفت: تعداد زیادی از زایران اربعین حسینی که برای سفر به عراق به مرز شلمچه مراجعه کرده بودند بازگردانده شدند.

محمدحیدری افزود: با وجود اعلام بسته بودن مرز شلمچه به روی زایران، هزاران نفر از زایران اربعین برای ورود به عراق در این مرز حضور یافتند.

وی بیان کرد: مرز شلمچه همچنان بسته است و امکان تردد به کشور عراق در هیچ شرایطی امکان پذیر نیست و این مرز نمی‌تواند پذیرای زایران حسینی باشد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: از شب گذشته شاهد ازدحام جمعیت زایران در مرز شلمچه بودیم که با وجود توصیه مرزبانان و مسوولان برای بازگشت، اصرار به عبور از مرز داشتند.

حیدری با بیان اینکه پس از صحبت با زایران آنها متقاعد به بازگشت از مرز شدند ادامه داد: چندین دستگاه اتوبوس شهری خرمشهر برای بازگشت زایران از مرز شلمچه به خرمشهر اختصاص یافت و اکنون آنها در حال مراجعه به شهرهای خود هستند.

وی گفت: از همه عاشقان حسینی تقاضا می‌کنیم برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق، به هیچ وجه به مرزهای زمینی از جمله مرز شلمچه مراجعه نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"