کد خبر: ۶۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: در اوایل مارس امسال، برای اولین بار، از نسل بعدی هوندا CR-V جاسوسی شد.


گروه بین الملل: در اوایل مارس امسال، برای اولین بار، از نسل بعدی هوندا CR-V جاسوسی شد.

به گزارش خبرخودرو، در آن زمان، تنها چیزی که داشتیم عکس های جاسوسی از دور بود که به شکل و اندازه اصلی شاسی بلند جمع و جور اشاره می کرد. امروز دسته جدیدی از عکس ها را با شما به اشتراک می گذاریم که CR-V جدید را در حین آزمایش در جاده های عمومی در آلمان نشان می دهد.

به نظر می رسد این نمونه اولیه تمام قطعات تولیدی خود را پوشیده است. ما باید ببینیم که چراغ های جلوی نهایی با فناوری LED چگونه به نظر می رسند و یک نوار کرومی که دو خوشه را به هم متصل کرده و آنها را به یک طرح تقسیم شده تقسیم می کند، چگونه است. یک جلوپنجره بزرگ با الگوی مشبک شش ضلعی و نشان بزرگ هوندا در مرکز وجود دارد.

کاپوت تخت و پهن تر در ترکیب با آینه های جانبی که اکنون از پایه ستون های A به درب ها منتقل شده اند. برآمدگی عقب در مقایسه با CR-V فعلی کمی طولانی تر به نظر می رسد و به خودرو ظاهر زاویه دار تری در عقب می بخشد.

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد زیرساخت های CR-V جدید نداریم، اگرچه این نمونه اولیه دارای دو لوله اگزوز در پشت است که اشاره به موتور احتراق در زیر کاپوت دارد. ما انتظار داریم هوندا به شدت به پیشرانه های الکتریکی متکی باشد و حتی شایعاتی در مورد نسخه بالقوه کاملاً الکتریکی که بعداً در چرخه عمر مدل برنامه ریزی شده است، وجود دارد.

انتظار داریم این خودرو سال آینده برای اولین بار آماده اولین نمایش باشد. اگر این فرض دقیق باشد، می تواند در ایالات متحده به عنوان مدل 2023 به فروش برسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"