کد خبر: ۶۲۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: پیست نوربرگ همچنان رکورد جدیدی برای ثبت رکورد دور در هر زمان که خودروی جدیدی به بازار بیاید باقی می ماند، دقیقاً همان کاری که آئودی با RS3 انجام داد.


گروه بین الملل: پیست نوربرگ همچنان رکورد جدیدی برای ثبت رکورد دور در هر زمان که خودروی جدیدی به بازار بیاید باقی می ماند، دقیقاً همان کاری که آئودی با RS3 انجام داد.

به گزارش خبرخودرو، آئودی با استفاده از نسخه سدان پنج سیلندر توانست رکورد جدیدی را در کلاس کامپکت با زمان دور زدن 7 دقیقه و 40.748 ثانیه ثبت کند.

آئودی RS3 سدان رکورد دور پیست نوربرگ را برای خودروهای کامپکت ثبت می کند

اگر می پرسید چرا خودرو استتار شده است، باید بگوییم که این خودروی رکورد شکن در ماه ژوئن رونمایی می شود، بنابراین یک ماه قبل از رونمایی رسمی از RS3 بدون روکش آئودی اسپرت که دستور استارت پنج سیلندر را نشان می داد.

پشت فرمان سوپر سدان کوچک فرانک استیپلر، راننده مسابقه و توسعه آئودی اسپرت قرار داشت که توانست 4.64 ثانیه از رکورد قبلی در این کلاس دفاع کند.

فقط برای روشن شدن مطلب، آئودی به طرح کامل پیست 12.9 مایل (20.8 کیلومتر) اشاره می کند.

ویدئوی پیوست شده در بالا نشان می دهد که فرانک استیپلر موتور 2.5 لیتری TFSI را به کار می اندازد، یک موتور 5 سیلندر خطی است که 394 اسب بخار (294 کیلووات) در نسخه یورو و کمی قدرتمندتر 401 اسب بخار در RS3 با مشخصات ایالات متحده دارد.

خودروی جور آئودی اسپرت RS با 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور و سیستم چرخ محرک چهار چرخ محرک کواترو دارد.

ائودیRS3 برای رسیدن به سرعت 100 مایل بر ساعت (100 کیلومتر در ساعت) از حالت سکون تنها به 3.8 ثانیه زمان نیاز دارد و در حالت استاندارد با سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) به حداکثر می رسد.

اگر بسته عملکردی اختیاری را خریداری کنید، سرعت آن تا حداکثر 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) هم می رسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"