کد خبر: ۶۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۴ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: طبق برنامه های اولیه، مزدا MX-30 دوربرد چرخشی قرار بود در نیمه اول سال 2022 با تمرکز بر ایالات متحده و اروپا در سطح جهانی رونمایی شود.


گروه بین الملل: طبق برنامه های اولیه، مزدا MX-30 دوربرد چرخشی قرار بود در نیمه اول سال 2022 با تمرکز بر ایالات متحده و اروپا در سطح جهانی رونمایی شود.

به گزارش خبرخودرو، اگر گزارش ها از ژاپن دقیق باشد، مزدا فقط در ماه گذشته توسعه دهنده دامنه چرخشی را آغاز کرد و گفت که این امر در مناطقی با منبع تغذیه پاک و شبکه شارژ مناسب منطقی است. این خودروساز افزود که در برد MX-30 از یک موتور کوچک، یک باتری بزرگ و یک مخزن سوخت کوچک استفاده خواهد شد.

بدیهی است که این گزارش ها باعث ارائه MX-30 با دامنه گسترده توسط ایالات متحده می شود. MX-30 تمام الکتریکی هنوز به ایالت متحده نرسیده است، اما این کار را در کالیفرنیا به عنوان مدل 2022 انجام می دهد، با ایالت های اضافی برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. وب سایت مشتریان مزدا در ایالات متحده همچنین یک پلاگین هیبریدی MX-30 را در سال 2022 برای سال مدل 2023 لیست می کند.

مشخصات ایالات متحده هنوز اعلام نشده است، اما در اروپا، MX-30 دارای یک باتری یون لیتیوم 35.5 کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی 105 کیلووات (141 اسب بخار) است. حداکثر برد رانندگی روی چرخه WLTP 124 مایل است، به این معنی که برد تخمینی EPA احتمالاً کمتر خواهد بود (به شرطی که سیستم انتقال قدرت بدون تغییر بماند).

MX-30 به گونه ای طراحی شده است که انواع مختلفی از پیشرانه ها را شامل می شود، از جمله تمام الکتریکی، تمام الکتریکی با توسعه دهنده دامنه و هیبریدی.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"