کد خبر: ۶۲۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: ما مشتاقانه منتظر معرفی سدان و واگن مرسدس بنز کلاس C جدید و به دنبال آنها، مدل های داغ آ ام جی هستیم.


گروه بین الملل: ما مشتاقانه منتظر معرفی سدان و واگن مرسدس بنز کلاس C جدید و به دنبال آنها، مدل های داغ آ ام جی هستیم.

به گزارش خبرخودرو، آخرین دسته از تصاویر جاسوسی به ما نشان می دهد که توسعه خودرو در حال انجام است. متأسفانه، مدل کلاس C با سقف بلند همچنان از پوشش استتاری محکم خود استفاده می کند که بسیاری از طراحی های خودرو را پنهان می کند.

با این حال، واگن C63 کاملاً شبیه خواهر و برادر سدان خود خواهد بود و طراحی را در همه مکان های معمول تغییر می دهد. ورودی های بزرگ هوا در جلو و همچنین مشبک پانامریکانا این برند به وضوح قابل مشاهده است. سپر جلو، طراحی تهاجمی تری دارد. همچنین، C63 آستانه های کناری گسترده ای را دریافت می کند. در قسمت عقب، اگزوز چهارگوش مربعی که از سپر عقب خارج می شود، نوع عملکرد خودرو را به ما نشان می دهد.

در حالی کهC63 استیت جدید تمام مدل های نمونه آ ام جی را خواهد داشت، اما در زیر کاپوت اوضاع کمی متفاوت خواهد بود. مرسدس یک موتور چهار سیلندر هیبریدی توربوشارژ 2.0 لیتری (M139) نصب خواهد کرد که بیش از 550 اسب بخار قدرت (410 کیلووات) تولید می کند. انتظار می رود پیشرانه هیبریدی 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید کند.

پیش بینی می شود این خودرو در اواخر امسال، احتمالاً در کنار نوع سدان، قبل از فروش برای مدل 2022 وارد بازار شود. سدان و واگن تنها نمونه های کلاس C نیستند که تریم آ ام جی را ارائه می دهند. تصاویر جاسوسی آزمایش کلاس C کابریولت را نشان داده است، این بدان معناست که کوپه نیز احتمالاً می آید و هرکدام باید نشان آ ام جی را دریافت کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"