کد خبر: ۶۲۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: مرسدس خودروهای الکتریکی خود را که زودتر از موعد برنامه ریزی شده، به بازار عرضه می کند.
مرسدس زودتر از موعد مقرر خودروهای خود را الکتریکی می کند(عذاری)


گروه بین الملل: مرسدس خودروهای الکتریکی خود را که زودتر از موعد برنامه ریزی شده، به بازار عرضه می کند.

به گزارش خبرخودرو، مدل هایی که قرار بود در سال های 2024 یا 2025 رونمایی شوند، یک سال زودتر برای رونمایی می شوند، در حالی که معادل های مجهز به موتور درونسوز آنها به طور کلی از محدوده حذف می شوند.

اعتقاد بر این است که مدیر عامل دایملر، اولا کالنیوس، تبدیل تسریع شده به انرژی سبز را قبل از تعطیلات تابستان اعلام خواهد کرد. این حرکت جدید به عنوان یک توسعه منطقی از برنامه های اعلام شده در ماه فوریه سال جاری اعلام شد که مرسدس برخی از نمونه های کوپه و کانورتیبل خود را متوقف می کند و روی توسعه وسایل نقلیه الکتریکی نسل بعدی تمرکز می کند.

بی ام و قبلا گفته بود که حداقل تا 30 سال دیگر به موتور درونسوز متعهد خواهد بود. مارک مینی ممکن است زودتر از آن به مسیر الکتریکی سازی برود، اما به احتمال زیاد برند بی ام و به تولید موتورهای چهار و شش سیلندر بنزینی و توربودیزل حداقل تا 20 سال دیگر ادامه خواهد داد.

فشار بیشتر برای سرعت بخشیدن به توقف موتورهای درونسوز ممکن است از سوی سازمان هایی مانند گروه مبارزات انتخاباتی اروپا و حمل و نقل (T&E) وارد شود، که اخیراً بسیاری از خودروسازان را به دلیل عدم توقف خودروهای دارای سوخت فسیلی را مورد انتقاد قرار داده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"