کد خبر: ۶۲۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: مدل جاده سطح ابتدایی پورشه، 718 کیمن GT، در این سری مدل ها جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است.


گروه بین الملل: مدل جاده سطح ابتدایی پورشه، 718 کیمن GT، در این سری مدل ها جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرخودرو، این پیشرانه که از یک موتور تنفس طبیعی 4.0 لیتری شش سیلندر بهره می برد و 414 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، نیروی را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل می کند.

این خودرو دارای یک بال عقب ثابت USP است. همچنین به مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه مجهز است. این سیستم می تواند ارتفاع سواری را 30 میلی متر کاهش می دهد و مرکز ثقل خودرو را نیز کاهش می دهد.

همچنین، PTV با قفل مکانیکی عقب دیفرانسیل وجود دارد. همه اینها به سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت در 4.4 ثانیه کمک می کند و حداکثر سرعت 304 کیلومتر در ساعت را می بالد و مطمئناً به قدرت توقف خوبی نیاز دارید که خوشبختانه این خودرو همراه با ترمزهای ثابت آلومینیومی ارائه می شود. مالکان همچنین می توانند ترمزهای سرامیکی کامپوزیت پورشه (PCCB) را انتخاب کنند.

در قسمت داخلی، صفحه نمایش شیک مانند پورشه پانامرا با صفحه نمایش لمسی یکپارچه برای سیستم اطلاعات و سرگرمی به کار رفته است.

سپر جلوی خودرو اصلاح شده و با مشبک مشکی و چراغ های روشنایی روز LED اسپرت به نظر می رسد. چراغ های جلو تنظیم چهارگانه LED اختیاری را دریافت می کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"