کد خبر: ۶۲۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: نرم افزار در حال تبدیل شدن به بخشی حیاتی از تجربه خودرو است زیرا خودروسازان بیشتری خودروهای خود را دیجیتالی می کنند.


گروه بین الملل: نرم افزار در حال تبدیل شدن به بخشی حیاتی از تجربه خودرو است زیرا خودروسازان بیشتری خودروهای خود را دیجیتالی می کنند.

به گزارش خبرخودرو، شرکت های بزرگ و کوچک خودرو در حال معرفی نرم افزارهای اطلاعات و سرگرمی، دستیارهای صوتی و برنامه های تلفن های هوشمند هستند. پورشه نیز به نوبه خود، مجموعه ای از ویژگی های نرم افزاری طراحی شده برای کمک به سرنشینان در زمینه رانندگی را معرفی کرد.

PCM 6.0 مجموعه ای از ویژگی های جدید را دریافت می کند، اما این تجربه با یک طرح بهبود یافته - طرح های اصلاح شده آیکون، فونت جدید و رنگ های جدید آغاز می شود. برای خواندن آسان اطلاعات در خودرو بسیار مهم است، اما نگاهی به صفحه اطلاعات و سرگرمی تنها یک روش تعامل است. پورشه همچنین سیستم خود را با مناطق لمسی بزرگتر اصلاح کرد تا راننده دیگر نیازی به عدم توجه به جاده مقابل خود نداشته باشد.

پورشه تعداد زیادی از به روزرسانی های فناوری خود را اعلام می کند(عذاری)

با بهبود کنترل صدا مسافران می توانند از لمس صفحه خودداری کنند. "سلام پورشه" امکان دسترسی به انبوهی از توابع مانند "من به بنزین نیاز دارم" را به سیستم ناوبری اعلام می کند تا جستجوی جایگاه های سوخت را انجام دهد. سایر عملکردهای قابل کنترل از طریق صدا شامل صندلی های ماساژ، تهویه مطبوع و نور محیط است.

یکی از جالب ترین ویژگی ها که هنوز در مرحله نمونه اولیه است ، موسیقی متن فیلم "زندگی من" است. این ویژگی موسیقی متن واقعی را متناسب با مسیر خودرو و سبک رانندگی راننده فراهم می کند.

PCM 6.0 این تابستان با 911، پانامرا و کاین وارد بازار می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"