کد خبر: ۶۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: کیا پروسید خودرویی نیست که در ایالات متحده موجود باشد، هرچند مدتهاست در جاهای دیگر به بازار عرضه شده است.


گروه بین الملل: کیا پروسید خودرویی نیست که در ایالات متحده موجود باشد، هرچند مدتهاست در جاهای دیگر به بازار عرضه شده است.

جدیدترین تصاویر از کیا پروسید نشان می دهد که این خودرو هنوز دارای روکش استتاری است و نمای جلو و عقب در زیر پلاستیک ها و روکش های پلاستیکی ضخیم پنهان شده است. روکش در عقب شکل خودرو را مخدوش می کند، در حالی که روکش تغییرات طراحی را پنهان می کند. به نظر می رسد که این خودرو دارای یک جلوپنجره تجدید نظر شده است که از نمونه موجود در مدل خروجی برجسته تر است.

قسمت عقب نسبت به خودروی فعلی کمی ساده تر به نظر می رسد، هرچند به نظر نمی رسد به اندازه جلو طراحی بزرگی شود. ممکن است در سپر یک یا دو تغییر ایجاد شود، در حالی که چراغ های عقب نیز می توانند گرافیک جدیدی دریافت کنند. در داخل، انتظار نمی رود تغییر زیادی داشته باشد، زیرا این یک به روزرسانی در اواسط چرخه است، هرچند فضای داخلی خودرو در مقایسه با رقبای جدیدتر خود قدیمی به نظر می رسد.

کیا جزئیات مربوط به این مدل را مخفی نگه می دارد. با این حال، انتظار می رود این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری هیبریدی بهره ببرد که 158 اسب بخار قدرت (117 کیلووات) و 186 پوند فوت (253 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. انتظار می رود پروسید GTبا عملکرد بالاتر دارای یک موتور توربوشارژ 1.6 لیتری بزرگتر باشد که گشتاور تولیدی آن 201 اسب بخار (150 کیلووات) و 195 پوند فوت (265 نیوتن متر) است. انتظار می رود پروسید به روز شده در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده عرضه شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"