کد خبر: ۶۲۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: این اولین بار نیست که می توانیم شاهد آزمایش نسل بعدی پورشه 911 GT3 RS در پیست نوربرگ باشیم.


گروه بین الملل: این اولین بار نیست که می توانیم شاهد آزمایش نسل بعدی پورشه 911 GT3 RS در پیست نوربرگ باشیم.

به گزارش خبرخودرو، همیشه دیدن موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی در زیر کاپوت و جادوی بال عقب فعال خودروی اسپرت، بسیار لذت بخش است.

بدون شک، اسپویلر الهام گرفته از F1 شروع نمایش در اینجا است، اگرچه هنوز جزئیات بیشتری در مورد عملکرد آن نمی دانیم. در یک نگاه، به نظر می رسد کاملاً شبیه به فناوری DRS است که توسط خودروهای مسابقه ای در فرمول 1 به کار رفته است. با این حال، ممکن است نوعی ترمز آیرودینامیکی نیز باشد.

بال بزرگ با یک بدنه تهاجمی برای GT3 RS جدید، متشکل از سپرهای جلو و عقب گسترده با طراحی های متفاوت در مقایسه با 911 GT3، یک کاپوت جدید برای استخراج هوا و دریچه های اضافی گلگیر، مطابقت خواهد داشت. نیازی به گفتن نیست که چرخ های مخصوص مدل باید طراحی کلی فوق العاده ای را ارائه دهند.

البته، آنچه در زیر کاپوت است تا حدودی یک راز باقی مانده است. انتظار می رود که نسل 992 911 GT3 RS به یک پیشرانه تنفس طبیعی 4.0 لیتری مجهز باشد که قدرت آن از 502 اسب بخار (374 کیلووات) و 346 پوند فوت (469 نیوتن متر) گشتاور باشد. تنها جعبه دنده موجود برای موتور شش سیلندر تخت، اتوماتیک PDK دو کلاچه برای عملکرد مطلوب خواهد بود.

فروش و تحویل به مشتری باید در ماه های اول سال 2022 آغاز شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"