کد خبر: ۶۲۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل:جیپ با معرفی نسخه ویژه برای خودروهای چروکی، گرند چروکی و رانگلر آنلیمیتد، از هشتادسالگی خود تجلیل به عمل می آورد.


گروه بین الملل:جیپ با معرفی نسخه ویژه برای خودروهای چروکی، گرند چروکی و رانگلر آنلیمیتد، از هشتادسالگی خود تجلیل به عمل می آورد.

به گزارش خبرخودرو،محصولات ویژه این شرکت آفرود ساز از می 2021 در نمایندگی های جیپ در دسترس قرار خواهند گرفت که این عرضه به 160 مدل آنلیمیتد رانگلر و گرند چروکی و همینطور 80 چروکی محدود خواهد بود.

قیمت مدل های ویژه جشن هشتاد سالگی از 51،941 دلار برای مدل چروکی شروع می شود که در مدل Wrangler Unlimited تا 71،941 دلار هم افزایش می یابد.

تاریخچه جیپ به جنگ جهانی دوم برمی گردد که جیپ ویلیس برای اولین بار در سال 1941 برای ارتش ایالات متحده شروع به تولید این آفرود کرد. طراحی اولیه باعث ایجاد طیف وسیعی از خودروهای چهار چرخ برای استفاده تفریحی شد که این مدل ها"CJ" یا (Civilian Jeep) نامیده می شدند که اساس آنچه را اکنون به عنوان Wrangler می شناسیم را تشکیل می دهند.

معرفی نسخه های ویژه رنگلر

گرند چروکی ویژه گرامیداشت هشتاد سالگی جیپ 66941 دلار قیمت دارد و بر اساس مشخصات محدود شده 3.6 لیتری و در رنگ های سفید روشن ، کریستال گرانیت ، مشکی الماس و آبی سنگی ساخته شده است.

و سرانجام ، نسخه ویژه رانگلر آنلیمیتد ویژه هشتاد سالگی جیپ،نسخه ویژه Wrangler Overland است که با (66750 دلار) ساخته شده است. با این حال ، قیمت نسخه ویژه 5191 دلار بیشتر از قیمت استاندارد، 71941 دلار هزینه خرید خواهد داشت که در رنگ های سفید روشن ، کریستال گرانیت ، مشکی الماس و سبز تیره موجود است.

معرفی نسخه های ویژه رنگلر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"