کد خبر: ۶۱۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: هیوندای 7.4 میلیارد دلار برای تأسیسات خود در ایالات متحده تا سال 2025 سرمایه گذاری خواهد کرد.


گروه بین الملل: هیوندای 7.4 میلیارد دلار برای تأسیسات خود در ایالات متحده تا سال 2025 سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این سرمایه گذاری شامل به روزرسانی کارخانه برای ساخت خودروهای الکتریکی در آمریکا از سال 2022 خواهد بود.

هیوندای هنوز در مورد خودروی الکتریکی ساخت آمریکا وارد جزئیات نشده است. در اعلامیه سرمایه گذاری، هیوندای اظهار داشت: "هیوندای و كیا شرایط بازار و سیاست خودروهای الکتریکی دولت آمریكا را كنترل می كنند تا برنامه خود را برای تقویت تسهیلات تولید در ایالات متحده و به تدریج تولید خودروی الکتریکی محلی خود را گسترش دهند." با قضاوت بر اساس برنامه محصول این شرکت، این مدل احتمالاً آیونیک 6است که گویا سال آینده وارد بازار می شود.

هیوندای همچنین روی زیرساخت های هیدروژن در آمریکا سرمایه گذاری خواهد کرد. این شامل ایجاد یک نمایشگر وانت سلول سوختی است که در اواخر سال برای اولین بار ارائه می شود. این وسیله نقلیه برای نشان دادن تدارکات سفر بین انبارهای داخلی و داخلی با استفاده از انرژی هیدروژن خواهد بود.

بخش دیگری از هزینه ها به فن آوری پیشرفته هیوندای اختصاص می یابد که در حال توسعه هواپیما، رباتیک و فناوری رانندگی مستقل است. بخشی از این امر، راه اندازی یک شرکت تابعه در واشنگتن دی سی برای انجام عملیات حمل و نقل هوایی شهری این شرکت خواهد بود.

هیوندای همچنین در حال راه اندازی سرمایه گذاری مشترک موسوم به موشنال با شرکت فناوری تحرک آپتیو است. هدف تجاری سازی رباتکسی بدون راننده در سال 2023 به عنوان مشارکت با Lyft است. این شرکت در حال آزمایش مدل های ویژه آیونیک 5در جاده های عمومی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"