کد خبر: ۶۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: رنو اخیراً یک رویداد کاملاً دیجیتالی در مورد چشم انداز جهانی، استراتژی، مدل تهاجمی و جاه طلبی برای آینده برگزار کرده است.


گروه بین الملل: رنو اخیراً یک رویداد کاملاً دیجیتالی در مورد چشم انداز جهانی، استراتژی، مدل تهاجمی و جاه طلبی برای آینده برگزار کرده است.

به گزارش خبرخودرو، در این مراسم، خودروساز فرانسوی نسخه کاملاً الکتریکی آینده مگان را که سال آینده به خط تولید رو به رشد خود می پیوندد، تبلیغ کرد.

به نظر می رسد نسخه تولیدی، همان است که سال گذشته به عنوان مگان eVision مفهومی شناخته شده است. این خودرو، آرم جدید رنو را به خود اختصاص داده است که در سال آینده روی تمام خودروهای عرضه شده دیده می شود.

ما همچنین می توانیم سرعت سنج کاملا دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی بهم پیوسته را در تصاویر تیزر با دریچه هوای جالب توجهی که بین دو صفحه نمایش نشسته است، ببینیم. کنسول مرکزی مینیمالیستی با تعداد کمی دکمه که بر روی نمایشگر مرکز مخروطی سوار شده و یک سینی برای گوشی هوشمندی که احتمالاً با شارژر بی سیم یکپارچه شده است، بی نظیر است. بقیه کنسول مرکزی فقط یک محوطه بزرگ ذخیره سازی است که دارای دو نگهدارنده فنجان است و فضای بیشتری روی تکیه گاه شناور و زیر آن دیده می شود. دوخت طلایی کنتراست نیز در روکش مبلمان و لنت های درب دیده می شود.

مگان بر اساس پلتفرم CMF-EV ساخته خواهد شد که به طور مشترک با نیسان توسعه یافته است. این بدان معناست که این شرکت زیرساخت های خود را با نیسان آریا که اخیراً رونمایی شده است، گزینه های پیشرانه مشابهی را به اشتراک می گذارد. رنو در مورد سایر جزئیات فنی مگان E-Tech همچنان چیز جدیدی اعلام نکرده است.

ما می توانیم نسخه تولیدی رنو مگان الکتریکی را قبل از پایان سال جاری با فروش وعده داده شده در حدود سال 2022 ببینیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"