کد خبر: ۶۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: کیا پروسید که در سال 2018 نمونه ای از نسل جدید را به دست آورد، برای دریافت فیس لیفت آماده می شود.


گروه بین الملل: کیا پروسید که در سال 2018 نمونه ای از نسل جدید را به دست آورد، برای دریافت فیس لیفت آماده می شود.

به گزارش خبرخودرو، ظاهراً این اتفاق به زودی خواهد افتاد و ما در حال حاضر اولین عکس های جاسوسی از این خودروی زیبا را داریم.

کیا پروسید کنونی در سال 2018 معرفی شد و در همان سال به نمایشگاه خودروی پاریس راه یافت. انتظار می رود مدل فیس لیفت شده، که در تصویر بالا مشاهده می کنید، از آن مدل گرفته شود.

در خط مقدم آن تغییرات طراحی، یک جلوپنجره مشبک وجود دارد. سپر در زیر روکش های ضخیم و پیچیده پنهان شده است، همچنین انتظار می رود سپر به روزرسانی شده و پیکربندی چرتغ های LED و طراحی چرخ ها را دریافت کند. همچنین انتظار می رود با توجه به شرایط کنونی سایر مدل های کیا که دارای نشان جدیدی مانند کیا فورته هستند که در کره جنوبی با نام K3 نیز شناخته می شود، آرم اصلاح شده کیا با این مدل تازه شده ارائه شود.

در قسمت عقب، اگرچه به شدت در تصاویر پنهان است، اما مطمئناً تغییرات بیشتری از راه می رسد، احتمالاً مجموعه ای از چراغ های عقب که برای تازه نگه داشتن سبک طراحی شده است.

اگرچه تغییرات ظاهری جدید چیز جدیدی نیستند، همچنین انتظار می رود کیا تنظیمات پیشرانه جدیدی را به فیس لیفت پروسید بدهد. یک تنظیم هیبریدی خفیف می تواند به عنوان استاندارد برای مدل تازه شده ارائه شود، که به دنبال هیوندای با دامنه i30 است.

پیش بینی می شود که کیا جدید پروسید برای سال مدل 2022 وارد بازار شود اما عرضه آن تا نیمه دوم سال جاری اتفاق بیفتد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"