کد خبر: ۶۱۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
گروه بین الملل: بی ام و خودروی ویژه ای به ژاپن ارائه می دهد که فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است.


گروه بین الملل: بی ام و خودروی ویژه ای به ژاپن ارائه می دهد که فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است.

به گزارش خبرخودرو، هفته گذشته این شرکت اعلام کرد که یک نسخه سری 8 گرن کوپه کالکتور را ارائه می دهد که فقط تا پایان ماه ژوئن فروخته خواهد شد.

این خودرو دارای نشان ویژه تزئینات ظریف کرومی است که در داخل و خارج خودرو استفاده می شود. بی ام و گزینه های رنگ بیرونی را به چهار مورد محدود می کند. یکی دیگر از به روزرسانی های ظاهری، رینگ های آلیاژی سبک M 20 اینچی کروم دو رنگ است.

بی ام و هیچ عکسی از فضای داخلی ارائه نمی دهد، هرچند این شرکت می گوید روکش صندلی های کاملاً چرمی مرینو، چرم داخلی آلکانترا برای روکش سقف و صندلی های M اسپرت در این خودرو به کار رفته است. همچنین از یک ترکیب رنگی که با رنگ بدنه خارجی تضاد دارد، برخوردار است. پیشرانه این خودرو مجهز به موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توئین توربو بی ام و است که 335 اسب بخار قدرت (249 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

بی ام و هنوز اعلام نکرده است که چه تعداد از این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد، اگرچه این شرکت اظهار داشت که این یک "مدل نسخه محدود" است. این خودرو بصورت آنلاین و در نمایندگی های مجاز بی ام و در ژاپن موجود است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"