کد خبر: ۶۱۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
گروه بین الملل: شاسی بلندهای عملکردی اغلب موضوعی بسیار بحث برانگیز در جامعه خودرو هستند.


گروه بین الملل: شاسی بلندهای عملکردی اغلب موضوعی بسیار بحث برانگیز در جامعه خودرو هستند.

به گزارش خبرخودرو، صرف نظر از این، آلمانی ها برخی از خودروهای چهار درب فوق العاده سریع را تولید می کنند. جدیدترین ویدیوی منتشر شده در یوتیوب، پورشه کاین توربو کوپه را در مقابل بی ام و X5 Mو X6 M50 قرار می دهد تا ببیند کدام یک سرعت بالاتری دارد.

ما به خوبی می دانیم که X5 به لحاظ قدرت از پورشه بالاتر است. کاین با موتور توربوشارژ دوقلو 4.0 لیتری V8 در مقایسه با X5 M، قدرت 541 اسب بخار (403 کیلووات) قدرت تولید می کند. X5 M نیز با یک موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو با قدرت 600 اسب بخار (447 کیلووات) ارائه می شود. ممکن است تفاوت زیادی به نظر نرسد، اما وقتی یک مسابقه نیم مایلی مد نظر باشد، قدرت همه چیز است.

بر خلاف بیشتر فیلم های مسابقه درگ، رقابت بین پورشه و بی ام و با یک مسابقه 30 مایل در ساعت (48 کیلومتر در ساعت) آغاز می شود. برخلاف تصور ما، کاین اولین مسابقه را با موفقیت نسبت به دو خودروی بی ام و پشت سر می گذارد. با این حال، مسابقه بعدی با پیروزی X5 M در مقایسه با دو خودروی دیگر به پایان رسید.

سومین و آخرین مسابقه نیز با پیروزی بی ام و X6 M50برگزار شد اما نتایجی بسیار مشابه مسابقه دوم را به همراه داشت. اگرچه بی ام و پیروز این مسابقه شد، اما پورشه برای داشتن صدای بهتر موتور، لیاقت یک جایزه را دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"