کد خبر: ۶۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: جی ام سی وانت سیرا 1500 خود برای سال مدل 2021 به روزرسانی سطح ابتدایی می دهد.


گروه بین الملل: جی ام سی وانت سیرا 1500 خود برای سال مدل 2021 به روزرسانی سطح ابتدایی می دهد.

به گزارش خبرخودرو، این تریم جدید الویشن نام دارد. جی ام سی همین کار را در کانیون انجام داده است و هم تریم های معمولی و هم تریم داخلی الویشن استاندارد را ارائه می دهد.

به نظر می رسد جی ام سی این کار را با سیرا نیز 1500انجام می دهد. کدهای خودروی جی ام سی تریم اولیه با کد 3VL و تریم استاندارد الویشن با 3SB را نشان می دهد. خروجی بیشتر نشان می دهد که تریم جدید فقط با موتور توربوشارژ 2.7 لیتری چهار سیلندر موجود است که 310 اسب بخار قدرت (231 کیلووات) و 348 پوند فوت (473 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این موتور با یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود.

پیکربندی سطح ابتدایی الویشن فقط در پیکربندی بدنه سیرا دابل کب و کرو کب با سیستم محرک چهار چرخ موجود است. عکس های این پیکاپ در حال حاضر در دسترس نیست. قیمت آن نیز در دسترس نیست، اگرچه در صورت شنیدن خبر از خودروساز، خبر را به روز خواهیم کرد.

افزودن تریم جدید ایولوشن سطح ابتدایی تنها یک تغییر است که جی ام سی تاکنون در 2021 سیرا ایجاد کرده است. در اوایل سال جاری، جی ام سی درب صندوق عقب مولتی پرو خود را به عنوان تجهیزات استاندارد در تمام تریم های سیرا 1500 به جز پایه سیرا، اضافه کرد. مشخص نیست که آیا تریم جدید اولیه درب عقب را ارائه می دهد یا خیر.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"