کد خبر: ۵۹۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: جنرال موتورز تعداد قابل توجهی از برند های لوکس را در فهرست خود دارد، و تا امسال کادیلاک پرفروش ترین محصول بوده است.


گروه بین الملل: جنرال موتورز تعداد قابل توجهی از برند های لوکس را در فهرست خود دارد، و تا امسال کادیلاک پرفروش ترین محصول بوده است.

به گزارش خبرخودرو، طبق ارقام منتشر شده توسط جنرال موتورز، جی ام سی در 9 ماه اول سال از کادیلاک پیشی گرفته است. بیشترین تعداد فروش متعلق به تریم های دنالی و AT4 است که تقریباً در خط تولید موجود اند.

طبق گفته های دانکن آلدرد، معاون جهانی بیوک و جی ام سی، تریم های دنالی و AT4، حدود 40 درصد از فروش جی ام سی را تشکیل می دهند و در راه ارائه 50 درصد از محصولات این برند در سال جاری هستند.

تریم های دنالی و AT4، که تقریباً تمام محصولات جی ام سی بدون سیستم تمام-زمین را تشکیل می دهند، جی ام سی را در بالاترین سهم بازار خرده فروشی خود در نیمه اول سال 2020 قرار داده اند.

این در حالی است که قیمت معاملات دنالی و AT4 به طور متوسط 30 درصد بالاتر از شرکت است. آلدرد گفت: مشتریان به طور متوسط 57 هزار و 218 دلار برای دنالی و 53 هزار و 989 دلار برای AT4 پرداخت می كنند كه این مبلغ بالاتر از برندهای لوكس اروپایی مانند بی ام و ، آئودی و جگوار است.

به دلیل ویروس کرونا بازار ایالات متحده در 9 ماه اول سال 2020 فروش کلی کاهش یافته است، اما موفقیت فروش دنالی و AT4 برخلاف این روند بود.

جی ام سی به دلیل کمبود موجودی کالا و کاهش سفارش، 16 درصد افت را تجربه کرد. با این حال، کامیون های سیرا 6.8 درصد افزایش فروش داشته اند. شورولت همچنین 17 درصد افت فروش را تجربه کرد، در حالی که بیوک و کادیلاک 25 درصد افت فروش داشتند.


اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"