کد خبر: ۶۱۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: شاسی بلند الکتریکی هوشمند در سال 2022 وارد بازارهای اروپا و چین خواهد شد.


گروه بین الملل: شاسی بلند الکتریکی هوشمند در سال 2022 وارد بازارهای اروپا و چین خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، مدل جدید پنج درب محصول همکاری مرسدس بنز و جیلی است. این دو شرکت سال گذشته اقدام به سرمایه گذاری مشترک کردند. این دو شرکت تیم اجرایی جهانی خود را تنها با هدف تولید و توسعه نسل بعدی خودروهای هوشمند نشان می دهند. دانیل لسکو، معاون فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش، اگرچه رسمی نیست، این پروژه را از طریق برخی مصاحبه ها تأیید کرده است.

اکنون، اطلاعات بیشتری در مورد شاسی بلند هوشمند آینده ارائه می شود. بر اساس گزارش های جدید، این شاسی بلند هوشمند دارای کد رمز داخلی HX11 است. این برنامه از پلتفرم جدید SEA جیلی استفاده خواهد کرد که مخفف پلتفرم تجربه پایدار است. گفته می شود که این پلتفرم از یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 268 اسب بخار قدرت را دارد و از باتری لیتیوم یون که ظرفیت آن کمتر از 70 کیلووات ساعت است نیرو می گیرد. گزارش ها حاکی از آن است که در چرخه آزمایش NEDC چین با بیش از 311 مایل (500 کیلومتر) برد رتبه بندی شده است.

گفته می شود مرسدس مسئولیت طراحی مدل کاملاً جدید هوشمند را بر عهده دارد، در حالی که جیلی هدایت توسعه و تولید را بر عهده دارد. این خودرو در چین ساخته خواهد شد، اما او محل دقیق کارخانه را اعلام نکرده است.

جزئیات بیشتر در مورد شاسی بلند هوشمند آینده در هفته ها و ماه های آینده مشخص خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"