کد خبر: ۶۱۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: برند مرسدس EQ خودروهای الکتریکی، به زودی با معرفی چندین مدل جدید گسترش خواهد یافت.


گروه بین الملل: برند مرسدس EQ خودروهای الکتریکی، به زودی با معرفی چندین مدل جدید گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرخودرو، عکس ها و فیلم های جاسوسی بی شماری این سدان زیبا را - که از او به عنوان رقیب تسلا مدل S نام برده شده - در محیط های مختلف نشان داده اند. حالا ویدئوی جدیدی از این سدان که در خیابان های آلمان به گشت و گذار می پردازد، منتشر شده است.

EQE بر روی پلتفرم مشترک خودروی الکتریکی (EVA) سوار می شود، که زیربنای اصلی EQS است. این خودرو احتمالاً با طرح های مختلف پیشرانه همراه خواهد بود و احتمالاً ابتدا پیکربندی چهار چرخ متحرک و سپس با نسخه های دیفرانسیل عقب نیز ارائه می شود.

شایعات حاکی از آن است که خودروی AWD قدرتی در حدود 402 اسب بخار (300 کیلووات) و 564 پوند فوت (765 نیوتن متر) گشتاور ارائه خواهد داد. EQE ممکن است مشابه E کلاس در مرسدس باشد، اگرچه در واقع کمی کوتاه تر از E کلاس است. EQE همچنین از پانل های بدنه منحصر به فرد استفاده خواهد کرد تا در هنگام بسته بندی فضای داخلی با صفحه نمایش و فن آوری، از کلاس E مجهز به گاز متمایز شود.

مدتی منتظر خواهیم ماند تا EQE برخی از پوشش های استتارس خود را رها کند. مرسدس تأیید کرده است که مدل جدید را در ماه سپتامبر در IAA در مونیخ، که قبلاً به عنوان نمایشگاه خودروی فرانکفورت شناخته می شد، نشان می دهد. با توجه به شیوع ویروس کرونا، مرسدس احتمالاً این رویداد را به صورت دیجیتال برگزار خواهد کرد. ما انتظار داریم که در ماه های آینده تعداد بیشتری از EQE را مشاهده کنیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"