کد خبر: ۶۰۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل: بنتلی می خواهد تا سال 2023 همه مدل های خود را الکتریکی کرده و اولین خودروی کاملاً الکتریکی خود را در سال 2025 به بازار عرضه کند.


گروه بین الملل: بنتلی می خواهد تا سال 2023 همه مدل های خود را الکتریکی کرده و اولین خودروی کاملاً الکتریکی خود را در سال 2025 به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرخودرو، با توجه به نقش بسیار مهم بنتایگا در مجموعه خودروسازان، جای تعجب نیست که نسخه هیبریدی شاسی بلند لوکس به تازگی فیس لیفت شده است.

پیوستن به فیس لیفت بنتایگا و بنتایگا اسپید که قبلاً رونمایی شده است، بنتایگا هیبریدی از یک موتور بنزینی 3.0 لیتری و یک موتور الکتریکی برای تولید ترکیبی 443 اسب بخار (330 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور است. پیشرانه هیبریدی پلاگین 31 مایل برد بر اساس چرخه NEDC اروپا و در مجموع 536 مایل برد ترکیبی ارائه می دهد.

داده های داخلی بنتلی نشان می دهد که تقریباً 100 درصد مالکان بنتایگا هیبرید قبل از فیس لیفت، روزانه از خودروی خود استفاده می کنند در حالی که نیروی الکتریکی درگیر است و نیمی از آنها به طور مداوم برد کمتر از 30 مایل را ارائه می دهند.

بنتلی نوید می دهد که باتری لیتیوم 17.3 کیلووات ساعت، که از 168 سلول جداگانه تشکیل شده است، طول عمر 100 هزار مایل (160 هزار کیلومتر) یا هشت سال دارد. شارژ کامل باتری حدوداً دو ساعت و نیم طول می کشد. این باتری از یک موتور الکتریکی جمع و جور تغذیه می کند.

پیشرفت های مدل جدید شامل اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم به طور استاندارد و همچنین یک کیلومترشمار کاملاً دیجیتالی مانند بنتایگا به روز شده در سال گذشته است. همچنین یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 10.9 اینچی جدید با پوشش ضد انعکاس و ضد تابش طور قابل توجهی بهبود یافته است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"