کد خبر: ۶۰۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل: مک لارن سنا که فقط به 500 دستگاه در سطح جهانی محدود می شود، یکی از نادرترین هایپرکارهای ساخته شده تاکنون است.


گروه بین الملل: مک لارن سنا که فقط به 500 دستگاه در سطح جهانی محدود می شود، یکی از نادرترین هایپرکارهای ساخته شده تاکنون است.

به گزارش خبرخودرو، به لطف حراج آتی این فرصت را دارید که صاحب این شاهکار منحصر به فرد باشید. با یک مجموعه منحصر به فرد از آپشن ها و مسافت پیموده شده کم، انتظار داریم که این سنا با قیمت بیش از قیمت اصلی یک میلیون دلاری سنا به فروش برسد.

مک لارن سنا به عنوان جانشین هایپرکار P1 و سومین خودرویی است که به سری مک لارن اولتیمیت پیوست، که شامل مک لارن F1 نیز است، ساخته شد. سری مک لارن اولتیمیت نشان دهنده بهترین وسیله نقلیه است که می تواند با فناوری روز ساخته شود. مک لارن F1 بر روی تعامل راننده تمرکز دارد و P1 تکنولوژی تلفیقی را ادغام می کند. در حالی که سنا تلاش می کند تا قدرتمند ترین خودروی جاده ای متمرکز بر مسیر ساخته شود.

مک لارن سنا را به شماره 95 حراج می کند. شماره سنا 95 از پالت بی انتهای رنگهای رنگ مک لارن چشم پوشی می کند و تنها با گزینه فیبر کربن ارائه می شود. در فضای داخلی آن، چرم آلکانتارا به کار رفته است که با دوخت برتون بلو تزئین شده است. این طرح رنگی ساده، سنا شماره 95را به یک خودروی عالی برای فروش مجدد تبدیل می کند.

مالک اصلی این مک لارن سنا از زمان تحویل در سپتامبر 2018 کمتر از 500 مایل رانندگی کرده است. از آن زمان، مالک با تعمیر و نگهداری سنا برای خدمات سالانه خود ادامه داد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"