کد خبر: ۶۰۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل: حتماً درباره جدیدترین لامبورگینی جاده ای شنیده اید.


گروه بین الملل: حتماً درباره جدیدترین لامبورگینی جاده ای شنیده اید.

به گزارش خبرخودرو، آیا اگر لامبورگینی به جای اسپیداستر به سراغ کوپه برود، آیا می توانید باز هم آن را به عنوان یک ابرخودروی منحصر به فرد تصور کنید؟ ما می دانیم که این اتفاق نخواهد افتاد اما برای سرگرمی، یکی از طرفداران لامبورگیتی، یک طرح غیر رسمی از آن را در یوتیوب برای جلب رضایت کنجکاوی ما ارائه کرده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، SC20 با وجود پنل های محافظتی که به آن اضافه شده اند، کمی عجیب به نظر می رسد. شخصیت اصلی خودش را از دست داده است و تقریباً شبیه به یک ابرخودروی ساده جلوه می کند. در این مرحله، حداقل همه ما می دانیم که این برند ایتالیایی با جدیدترین مدل خود ارتباط خوبی برقرار کرده است.

نکته قابل توجه این است که SC20 نمایانگر چندین لامبورگینی گذشته است که نشانه های طراحی دیابلو VT سال 1999، کانسپت S 2005 ، اونتادورJ 2012 و وننو رودستر 2014 را دارد.

مالک SC20 منحصر به فرد در زمان رونمایی مشخص نشد. شایعات حاکی از آن است که در واقع متعلق به یک کلکسیونر سوپراسپرت چینی است، که اکنون SC18 آلسون را نیز در گاراژ خود دارد. همچنین گفته می شود وی مالک چندین سوپراسپرت نسخه محدود دیگر است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"