کد خبر: ۶۰۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹

دنیای تصویر آنلاین: فیلم «زن شگفت‌انگیز 1984» با استقبال خوبی از طرف منتقدان روبرو شده است و گفته می شود که قسمت دوم «زن شگفت انگیز»محصول2017 موفق شده انتظارات را برآورده کند. به زودی و پس از تاخیر فراوان این فیلم به نمایش درخواهد آمد اما چندی پیش «زن شگفت انگیز 1984»برای گروهی از منتقدان و روزنامه نگاران به طور خصوصی نمایش داده شد.

در «زن شگفت‌انگیز 1984» به کارگردانی پتی جنکینز ، گل گدوت در نقش اصلی بازی می کند. کریس پاین در نقش استیو ترور بازگشته است ، در حالی که پدرو پاسکال و کریستن ویگ به ترتیب بازیگران آدمهای بد فیلم هستند – در نقش های مکس لرد و چیتا.

واکنش‌های مثبت منتقدان به «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»

روزنامه نگاران و نویسندگانی که فیلم را دیدند اخیراً در توییتر اولین واکنش های خود را در مورد این فیلم منتشر کردند.

دورین پارکس از «Geeks of Color» نوشت:« من شانس این را داشتم که زودتر زن شگفت انگیز 1984 را تماشا کنم! من فیلم اول را دوست داشتم و با اطمینان می توانم بگویم قسمت دوم همه چیز را به سطح دیگری می برد! پدرو پاسکال و کریستن ویگ کاملاً در نقش ماکسول لرد و چیتا بی نظیر ظاهر می‌شوند. بگذارید پتی جنکینز مسئولیت کل دنیای سینمایی دی سی را به عهده بگیرد! »

مگان دِمور از «Comic Book Resources» نوشت:« افتخار دارم که جز اولین رسانه ای هایی باشم که فیلم را دیدم ! من ازقسمت اول لذت بردم ، اما زن شگفت انگیز 1984 را حتی بیشتر دوست داشتم. اگرچه ای کاش زودتر می‌شد فیلم را دید ، اما زن شگفت انگیز 1984 در زمان مناسب برای امید ، خوش بینی و پیام اش به نمایش درآمد.ارزش انتظار را داشت. در میان تصاویر خیره کننده و ضربه های احساسی تاثیرگذار ، فیلم اثری پر از جذابیت و اعتماد به نفس است. من صمیمانه امیدوارم که تجربه ای باشد که همه ما بتوانیم روزی در یک سالن سینما کنار هم ببینیم .»

اریک دیویس از Fandango نوشت:« من خیلی خوشحالم که گزارش کنم زن شگفت انگیز1984 از ابتدا تا انتها یک انفجار مطلق است. یک ادای دین استثنایی به فیلم اول ، پر از قلب ، امید ، عشق ، اکشن ، عاشقانه و شوخ طبعانه. پتی جنکینز و گل گادوت و تیم یکی از بهترین دنباله های کمپانی دی سی را ارائه دادند. وقتی تمام شد ، اشک ریختم. »

براندون دیویس از سایت کامیک بوک نوشت:«من زن شگفت انگیز 1984 را دیدم. پتی جنکینز یک فیلم دهه هشتادی به معنای واقعی ساخته است.که برای امروز بسیار منحصر بفرد می سازدش.احساس می‌شود ازقسمت نخست فیلم عظیم‌تر و در عین حال کنترل شده تر است.گل گادوت به معنای واقعی کلمه اوج می گیرد!»


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"