کد خبر: ۶۰۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: از زمان معرفی بیوک در چین در سال 1998، این کشور به بزرگترین بازار برای برند آمریکایی تبدیل شده است.


گروه بین الملل: از زمان معرفی بیوک در چین در سال 1998، این کشور به بزرگترین بازار برای برند آمریکایی تبدیل شده است.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت قصد دارد برای تقویت بیشتر خط تولید خود در چین، نسخه تازه شده بیوک GL6 را معرفی کند که یک مینی ون متوسط و انحصاری برای بازار چین است و از سال 2018 عرضه می شود.

GL6 که برای مدل 2021 به روز شده است، یک پیشرانه هیبرید ملایم و تجهیزات جدیدی در کابین خواهد داشت. سیستم هیبرید ملایم از یک موتور الکتریکی مستقل 48 ولت، یک باتری 48 ولت، یک ماژول مدیریت باتری و یک واحد کنترل هیبریدی تشکیل شده است. از همه مهمتر، پیشرانه الکتریکی برای بهبود مصرف سوخت در کنار موتور 1.3 لیتری توربوشارژ است. این مدل دارای پیشرفت 7.6 درصدی در مصرف سوخت نسبت به مدل فعلی است.

بیوک GL6 همچنین دارای یک صفحه نمایش استاندارد 10،25 اینچی LED است که با سیستم اطلاعات و سرگرمی مرکزی با طراحی UI تخت یکپارچه شده است. همچنین با جدیدترین سیستم اتصال eConnect 3.0 بیوک ارائه می شود که برای اولین بار از مینی برنامه هایی برای قابلیت های بیشتر برخوردار است.

پیش بینی می شود با معرفی GL6، حضور بیوک در بازار خودروهای لوکس چین به طور مداوم رشد کند. این برند آمریکایی در چین، از سدان گرفته تا کراس اوور، حتی خودروهای الکتریکی هیبریدی و خالص نیز از یک دامنه گسترده برخوردار است. این کاملاً در تضاد با ترکیب بیوک در ایالات متحده است که محدود به کراس اوورها است.

فروش بیوکGL6 از 19 نوامبر سال 2020 به طور رسمی آغاز می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"